poniedziałek, 26 marca 2012

Jak zrobić fanikonę?-INSTRUKCJA ; 3

Instrukcja dla tych co nie potrafią albo nie wiedzą jaki wymiar ma mieć fanikona. Nie wiem czy była taka instrukcja i mam nadzieje, że nie. No to zaczynam. Co będziesz potrzebować?
program Paint
program Photoscape
ulubioną gwiazdę ; 3
czas wolny xD
1.Włącz Painta i w opcjach ustaw wymiar na 75x77.
2.Kwadrat, który ci wyszedł powinien zostać jaki jest bez ramek i dodatków.
3.Włącz Photoscape i wejdź w zakładkę 'Edytor'.
4.Załącz nasz obrazek i w obiektach kliknij 'Zdjęcie...' w plikach wyszukaj z zdjęcie jakieś gwiazdy.
5.Pomniejsz i ułóż tak aby się dopasowało, zostaw miejsce na napis.
6.Dodaj napis 'I love(lub ♥) jakaś gwiazda' i gotowe.













































10 komentarzy:

  1. Bravo .
    A z resztą .. troszke mnie wkurza że dodajecie ostatnio ( nie tylko wy, Samanta & Mackie też ) dodatki które już dawno ktoś mógł zrobić .
    Np ten 'super' generator co zrobił Mackie to zwykły obrazek . Ja zrobiłam w ramce sm & napis że komentarze usuwam i to to samo . tylko lepiej wygląda . Potrzeba do tego zwykłego Painta -,-
    A Samanta codziennie dodawała kursory, które i tak jak ktoś zamawiał były z 3 miesięcznym opóźnieniem .
    Aśka była super, szkoda że już nie dodaje .
    Aguu.♥ - Wdg mnie jesteś pokemoniasta . Dodajesz tylko jakieś durne gwiazdeczki Disneya a te gotowe wzory na profile ? boże, ja identyczny zrobiłam sobie ale usunełam bo brzydko wyglądał .
    ♥I_LOVE♥ - Nawet spoko rzeczy dodajesz :)
    Festis - Kocham cię ! Może na początku nie były zbyt fajne dodatki bo takie gwiazdeczki, ale powaliłaś mnie Site Model . ;d
    OKej, możecie nie czytać bo to z Anonimowego, ale po prostu nie potrzebuję tu konta . KIedyś miałam, prowadziłam blog z Site Model na zamówienia i byli zadowoleni ale ktos mi sie wkradł i hasła nie mam .
    Dzięki z uwagę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ostatni generator jest po prostu dla ułatwienia życia:) Wiem że można zrobić lepiej 1 napis że usuwasz komentarze, ale tym dodatkiem mozna pisac kazdy komentarz i odpowiedz na kolorowo, a to w paincie byloby uciazliwe, czyz nie?:) Zreszta ostatnio dodawalem zegarki i wlasne kursorki, takze ich udostepnianie dalej - tego samemu raczej nikt nie zrobi (albo prawie nikt:P):D

      Usuń
    2. Dzięki cieszę że Ci sie podoba Anonimowy. :)

      Usuń
    3. Racja, wchodzę, żeby się dowiedzieć jak coś zrobić, nauczyć, albo chociaż użyć gotowego generatora, a nie pooglądać jakieś kolorowe tła, czego tu już jest coraz więcej. Myślę, że jak ktoś sobie tła w necie znaleźć nie potrafi no to jest jego problem, zaś jak dodacie jakieś tła tutaj to zaraz co 2 osoba takie ma i wtedy głupio coś takiego też robić.

      Usuń
  2. Tu akurat dałam ją bo nie miałam kogo nie dodaje samych gwiazdek Disneya, bo nie tylko ich lubię. Mam też innych idoli. A kursory bym dodawała tylko Mackie mi napisał że nie trzeba. Na razie nie mam pomysłów, ale dodatki będą też inne :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne !! Ale mam małe pytanko. Jak zrobić to : kliknij, żeby odpalić! >> ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Można takie coś zrobić w Paincie nie potrzebne photoshopy a jak nie w paincie to w gimpie

    Ameryki tym nie odkryłaś !


    A I MACKIE! Zredukuj czas na profilkach :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie chciałam tym Ameryki odkryć po prostu chciałam pomóc osobą które nie umieją zrobić albo nie znają wymiarów. :3

      Usuń
  5. Najpierw piszesz, że Ma być na 75x77 , a potem piszesz, ze to Kwadrat . -.-
    Kwadrat jest tych samych rozmiarów...
    Może i to wygląda jak ''kwadrat'' ale jest raczej prostokątem...

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P