poniedziałek, 12 marca 2012

Pytanie do was.. :)

Pierwszy pełny sezon ocen profilków już prawie na półmetku, A więc można już stwierdzić czy wszystko działa tak jak powinno.. Pojawił się tutaj komentarz mówiący, że niesprawiedliwe jest, kiedy ktoś ze średnią średnią ocen 4.394 po 76 głosach jest wyżej niż osoba ze średnią 4.112 po 241 głosach. Ilość głosów jest teraz brana pod uwagę, ale pytanie brzmi - czy uważacie że powinna być brana pod uwagę bardziej, mniej czy jest dobrze tak jak jest?:D Do odpowiedzi macie ankietkę po prawej:)

14 komentarzy:

  1. Lepiej brać pod uwagę ilość :) pozdr.

    http://blogupauli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz czym więcej głosów tym trudniej utrzymać średnią, ponieważ ludzie są wredni i specjalnie dają ocenę 1. Tak, więc czym więcej głosów tym niższa średnia. Jeśli ma się mało głosów to jest się wyżej w rankingu, co jest nie fair. Sądzę jednak, że teraz jest dobrze, bo teraz jest tak,że średnia i ilość są w miarę po równo. Jeśli chcesz wiedzieć, w ankiecie zaznaczyłam, że "Powinno zostać tak jak jest". To tylko moje zdanie, wiesz (:
    + uważam, że ci co spamują zadając co chwile pytania "ocenisz mój profil", powinni dostać o jedno miejsce niżej w rankingu, ponieważ to tylko zaśmieca serwis i nie jest fair wobec tych co nie spamują :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z tobą zgadzam. SPAM to po prostu oszustwo, a przyznawanie 1 jest nie fair . Tak spadłam z rankingu (byłam na pierwszym miejscu drugiej strony xD) ale u tak bez sensu c(:

      Usuń
    2. Tak, spamowanie nie jest fajne, ale jest trudne do zmierzenia, juz nie mwoiac ze msuialbym calymi dniami siedziec i lapac spamerow.. a moze sprawe poprawi jawnosc ocen?:)

      Usuń
    3. Właśnie. Nie minusowali by chamsko

      Usuń
  3. Mi tam wszystko pasuje, oprócz jednego szczegółu...
    Ja mam taki pomysł, żeby po miesiącu jak już ogłosisz zwycięzców (1,2&3msc) to zerujesz punktację wszystkim, i każdy od samego początku (od 0 pkt) rywalizuje z innymi. Wtedy każdy by miał szansę, bo nawet osoba, która miała wcześniej 1 miejsce zaczyna od początku. Bo jak paczę, to te same osoby są na najlepszych miejscach... Ale i tak nie weźmiesz mojej propozycji pod uwagę, więc nie chcę się kłócić - tylko powiedziałam, co chciałam powiedzieć. Żegnaj świecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez XD Od poczatku bylo takie zalozenie, w nocy z ostatniego marca na pierwszego kwietnia - reset + przyznanie nagrod :D

      Usuń
    2. Aha, to spoko :3
      Mi tam wszystko pasi, ale zgłosiłam szczegół.
      Ps.:Ludzie, zapisujcie się
      do mego clubu ----> http://zapytaj.onet.pl/The-Best-Profile
      Hihi ;d

      Usuń
  4. niech liczba głosów się nie liczy, bo to się wyrówna jak taka osoba zajmie 1 miejsce to wszyscy zaczną głosować i pewnie spadnie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak połączyłeś ocenę profilku z wynikami po prawej?

    OdpowiedzUsuń
  6. A wszystko mi to obojętne . : D

    Ps . Zapraszam na mojego bloga dodatkach na zapytaj .
    Mackie ty też zajrzyj . : *

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P