niedziela, 25 marca 2012

Powitanie, gotowe tła, obrazki gotowe do wstawienia. :D

Czee... :)
Mam na imię Magda, uwielbiam słuchać muzyki. Słucham głównie GrubSona, ale też wszystkiego co mi wpadnie w ucho. Na profiliki będe robić gotowe tła, bd wrzucać avatary i różne zdjęcia gotowe do wstawienia. :)

Mam nadzieję, że się polubimy. :)


A teraz kontakty:

Mówcie do mnie Magda albo ♥I_LOVE♥
Na zapytaju Mój profil.


Mój mail: lubieplacki888@gmail.com wole żebyście pisali na zapytaj. :D

Na początek tła:

Dzisiaj się rozkręcam więc tylko trzy tła:

Znajdziecie je tutaj: TŁA





A oto i one:


1.


Heh, następnym razem bd. ładne screny. :)))




2.







3.



4. Selena Gomez z zamówień

5. Panda Wielka z zamówień.


6. Złamane serce z zamówień.
Jak byście przegapili to tam u góry był link do kodów na te gotowe tła.

A teraz obrazki różne gotowe do wstawienia na profil! :D


KOD:




KOD:




KOD:




KOD:



KOD:


KOD:


KOD:



KOD:


Dodam jeszcze jakichś obrazków, gifów z filmów, gwiazdy? Mam kilka fajnych gifów z 1D chcecie?
Macie jakieś pomysły co mogłabym jeszcze dla Was zrobić? Jakie chcecie awatary, gotowe tła itp.?
Mam nadzieję że Mackie mnie przyjmie na stałe. !!! :D
Do zobaczenia.....



11 komentarzy:

  1. Jest możliwość, że dodasz takie ruchome obrazki z Sylwią Grzeszczak ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę tło nr. 6 : )
    Baardzo mi się podoba .
    Prosiłabym tez o ruchome obrazki z s.m ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bd w stanie zrobić ruchomych site models, bo musiałabym mieć zdj. ruch po ruchu albo film z ruszającą się dziewczyną. Więc z tego tylko pokazy, ale jeszcze pomyśle. :D

      Usuń
  3. Szczerze? Nie podoba mi się, ale nie tylko ja mam zdanie.. Zdjęcia ze sobą nie kontrastują.. eee..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia są tylko próbką, następne bd. tematyczne. Np. Site Models, gify i slawni ludzie.

      Usuń
  4. Cieszę sie ` тαנємиι¢zα ♥ że się podoba. :D
    Postaram się dla Was o te ruchome obrazki, nie wiem czy znajdę takie filmiki z Sm. żeby je przerobić na gifa, jak coś to bd. zwykłe pokazy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś dać site models :)
    A jest to mozliwe żebyś dała ruchome zdjęcia z Sali Samobójców?
    jak tak to baaardzo proszee:*

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobisz tło z chomikami ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobisz tło z chomikami ?

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P