poniedziałek, 19 marca 2012

Własny adres profilku - sprostowanie

W związku z kilkoma niejasnościami w poprzednim poście, chciałbym wyjaśnić wam kilka spraw :P

- po pierwsze - nie mogę tego dać wszystkim, z powodów technicznych :P Wiem że nie wszyscy którzy by chcieli się załapią, ale czy znacie lepszy sposób na sprawiedliwe wybranie tych którym rozdam adresy?:P Jestem otwarty na propozycje :D

- po drugie - przedstawiłem to na PRZYKŁADZIE swojego profilu, a jeśli to zrobię komuś innemu - dla przykładu Danio - to adres będzie brzmiał danio.profilki.com.pl, a przy przeglądaniu zapytaja będzie cały czas dostępny link do JEJ profilu, czyli Profil Danio.

Mam nadzieję że to dość sprawiedliwe :D

11 komentarzy:

  1. O ty :D
    2. punkt jest ok.
    1. punkt hm.. no według mnie to jest sprawiedliwe, no bo przecież nie weźmiesz długopis i wylosujesz jakiś nick XD ale może inni coś wymyślą:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... Czyli ja tego nie dostanę xD .

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak sądzę, że głupie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takie coś że przy ładowaniu i wgl. jak jestem na karcie to pisze Profil i mój nick ale nie mam innego adresu. Czemu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. No niby tak by było sprawiedliwie^^ Ale sądzę, że te linki są całkiem niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 punkt jest ok.
    Ale co do 1. Według mnie to trochę bez sensu... Po co robić dodatek dla 5 osób ?(pięć pierwszych osób z rankingu) , to bez sensu, może akurat oni nie chcą tego, a jakimś innym jest potrzebne ? Głupi ten dodatek...

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Hmm...troche bez sensu bo moze inni tez by chcieli miec taki adres :/ a bedzie go mialo tylko 5 osob -.-'

    2. Ten punkt jest ok

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE KOPIUJ! - NOWA MUZYKA.

    Błagam Mackie, dodaj do blokady kopiowania Henia z pamiętników z wakacji "Mięsnego Jeża". Błagam! :)
    http://www.youtube.com/watch?v=f8oR8-dQFjE - od 0:42 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. https://www.facebook.com/AgnieszkaDrawings
    Lajkujcie moją stronkę proszę :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P