czwartek, 22 marca 2012

Łatwiejszy nabór :D

Hmm.. problemy Aśki się przedłużają a Samanta będzie rzadziej pisać (zresztą zrobiła nam już tyle kursorów że ma prawo do odpoczynku :D) no i zamówienia nie są od jakiegoś czasu realizowane, za co was przepraszam:( Postanowiłem więc obniżyć (chyba jednak zbyt wysokie) wymogi odnośnie redaktorstwa :D Oczywiście nadal będzie to zajęcie elitarne, i tak będzie sporo wymagań :D A więc:

- minimum 14 lat
- maksimum 1 ostrzeżenie
- konto na zapytaju od minimum 2 miesięcy
- umiejętność blogowania
- umiejętność tworzenia/wyszukiwania darmowych darmowych teł/avków/lustrzanek itp

A przede wszystkim - samodzielność, pracowitość i szczerość :D

Zgłaszać się możecie najlepiej na mailu gippalpl@yahoo.com lub na zapytaju :P

39 komentarzy:

  1. Zobaczymy kto wygra;) W sumie spełniam wszystko, ale nie chce się zgłaszać, za mało czasu:P
    Powodzenia wszystkim, którzy się zgłaszają:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę powodzenia wszystkim, którzy się zgłaszają^^
    Mam nadzieję, że znajdziesz odpowiednią osobę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam za mało lat xD (13 ;p)
    może za rok..;p
    powodzenia wszystkim którzy się zgłaszają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mackie a ja mogę... ?

    Umiem robić te rzeczy ... (mam tylko 12 lat ; /)
    Błagam....!

    Naprawdę się nadaje...

    Szybko wszystko kumam i wgl. Błagam...
    Z infy mam 6 więc proszę...
    Posługuje się kompem od 3 roku życia...
    Proszę cię..!

    Mam bloga ale nie lubię go i chyba go usunę...
    Tła + kursory + powitania graficzne = Moja specjalność ; D

    Proszę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 to trochę mało..chyba żebyś przekonała mnie swoimi NADZWYCZAJNYMI umiejetnosciami, np graficznymi:P

      Usuń
    2. a dokładniej jakimi . ?

      Usuń
    3. No np. jakbys zrobila wlasna skorke licznika odwiedzin, ajkas fajna:P

      Usuń
    4. sprobuje ... ale podam ci kod.. bo nie umiem jeszcze wstawiać ... Ale jak dostałam kod na kursory wszystko rozszyfrowałam... łatwe to było ;D

      Usuń
    5. Dałam kod z generatora tła Wyślę ci na P.W na zapytaj Okejj . ? Bo mi nie chce wczytać... ; /... Ejj... A może ocenisz moją twórczość na profilku... link mam na str. google ;D

      Usuń
  5. Zgłosiłam się na zapytaju jako ♥I_LOVE♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. super, zapraszam tu --> http://goo.gl/gFtWn .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, a w grę wchodzą robienie gotowych teł. ? Jak chcesz mogę mieć taki kilkudniowy staż a jak się nie sprawdzę to nie będę robić. Myśle, że się nadaje ozdobiłam 11 profilów i każdy był zadowolony z teł, lustrzanek i w ogóle. ♥

    -mam 14 lat we wrześniu 15
    -mam 1 ostrzeżenie
    -na zapytaj od: 17.12.2008
    -blogować umiem mam kilka blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Asia...♥ mieszkasz w Kikołach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Mackie! Chciałam się zgłosić na redaktorkę. Mam 14 lat.
    0 ostrzeżeń,konto mam od listopada.
    Blogować potrafię mój blog http://absurdities-of-ever-day-life.blogspot.com/
    Umiem: wyszukiwania darmowych darmowych teł/avków/lustrzanek
    nie umiem tworzyć teł.
    Nie umiem dodawać okienka z kodem html, ani małych avkow, , ani teł ( w sensie w ten sposób w jaki to robicie na profilikach.
    na kompie jestem często mam badzik uzależniony 1 i aktywny 9.
    Jestem pracowita, szczera- z tego słynę ale nie będę robić żadnych akcji z obrażaniem wykłócaniem samodzielna? No baa!
    _________________________
    Gdybyś mnie przyjął tworzyłabym gotowe tła, avki, gotowe kody na profil. itp.
    ______
    Jakieś pytania to pisz robiłabym to co aśka. xdd
    A i mogę robić tła na superskładaku. :D
    I jestem najlepsza w klasie z infy, mam 6 i wygrałam konkurs z całego mojego gimnazjum.

    Zrobiłam 5 profili. Wszyscy byli zadowoleni. Na zapytaj jetem ♥I_LOVE♥
    A to link do my profil http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1406587.html

    OdpowiedzUsuń
  13. No kurde , mam za mało lat xd . Szkoda . Może za rok ...
    Ale życzę powodzenia wszystkim , którzy się zgłaszają !

    P.S Mackie , mam taką małą prośbę . . . ; ) Może byś zrobił videoporadnik , jak wkleić na bloga tło zrobione na profilkach ? np. we wpisie ,, SuperSkładacz" jest ikonka ,, Działa na blogach i Zapytaju " . No ale jak np. złożę obrazki w SuperSkładaczu i dokończę tło w generatorze profilków , to gdzie wkleić kod który mi wyjdzie ? Z góry dzięki ! : D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz do góry, na moją odpowiedź na komentarz Kinia :P Ta smaa sytuacja:P

      Usuń
    2. Zrobiłam parę liczników. Sorry, że tak mało, ale nie mogłam więcej. To są moje pierwsze liczniki, teraz robię lepsze, niestety wyskoczyło mi okienko z tekstem "Za często tworzysz liczniki" ://

      A to link: http://pastebin.com/BKQPWUHs :D

      Usuń
    3. Pierwszy to przeciez licznik aśkiXD poza tym fajne, ale jeszcze nie na tyle żeby Cie przyjąć, wybacz :D Może jak zobaczę kolejne projekty.. :D Wiesz, nie musisz ograniczać się do prostych cyferek z różnym tłem, tutaj można zrobić dosłownie wszystko:D

      Usuń
    4. Sorry !! Nie ten kod wkleiłam xD . A co do prowadzenia bloga - spoko, nie musisz mnie przecież przyjmować :D

      Usuń
  15. Wiesz co Mackie ? Myślałam dzisiaj o Tobie na informatyce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe jak milo:D Tylko czemu na informatyce? dziwneXD

      Usuń
    2. Chyba dlatego, że wtedy gadałam o Twoim blogu z koleżankami :)

      Usuń
    3. ja też czasami myśle o tobie na informatyce

      Usuń
  16. O kur!!! Ja mam 2 ostrzeżenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam 15 i umiem robić tła lustrzanki avki kursory troche gorzej robie a i mam 0 ostrzerzeń to mój prof http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1461726.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Mackie - ja nie na zgłaszanie się tylko o prośbę :P - zrobiłbyś może kursor z Eminemem? Robię na zapytaj klub o Eminemie i wiesz...
    Oto link do tego klubu :P - http://zapytaj.onet.pl/545687655

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepraszam was wszystkich strasznie :/
    Wiem, że od dawna nic nie dodaje, ale nie mam kompletnie czasu na siedzenie przy komputerze... Właśnie wróciłam z rekolekcji, za tydzień znowu gdzieś jadę, w szkole sprawdziany itd...
    Więc uważam Mackie, że dobrze robisz szukając do zespołu kogoś nowego ... i jeszcze raz przepraszam :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli znalazłby się ktoś "na moje miejsce" do grafiki itd... Może do mnie napisać, (gg:22629097) i przekażę to co wiem. :P Puki co ><

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym się zgłosić tyle,że po zobaczeniu powyższych komentarzy,że jak one mają 12 lat,a ich nie chcesz,tylko mówisz,żeby coś pokazały,a ja skończę 11 lat 11 Lipca,ale i tak postanowiłam się zgłosić,bo nie powinieneś oceniać kogoś po wieku.
    Umiem robić tła i kody do nich,kursorki też umiem i kody do nich tyle,że trochę mam problemy z przezroczystością,ale już niedługo to się skończy.Avki oczywiście umiem.Lustrzanki też.

    OdpowiedzUsuń
  22. no to jak napisz na wera11502@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja bym chciała się zgłosić.
    Mam 14 lat znaczy będe mieć w maju ale rocznikowo 14 =)
    Nie mam ostrzeżeń i raczej umiem robić powitania graficzne tła kursory i takie różne.Na kąpie zazwyczaj jestem ok 3 godz dziennie i mam raczej czas.Na zapytaj no nie wiem może jestem jakiś rok ale nie jestem pewna.Tylko mam dwa pytania.Bo po to by skrócić post dajecie tu tylko to o czym jest ten post i link do niego.Jak to zrobić i jak zrobić to białe pole w którym mieści sie koD html? napiszesz mi na zapytaj -ingulka

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P