piątek, 9 marca 2012

Kursory część 22

Chciałam was powiadomić że chciałam odejść z bloga ale mackie mnie zatrzymał więc w ten weekend będzie decydujący.
Powód-Brak czasu

W skład kursorów wchodzi:

Obrazkowe:
- Amstaff
-Kawa
-Logo Facebooka i Youtube
-Złamane serce
-Victoria Justice


Napisy:
-Arx (coś w podobnego)
-Gosiaczek (nie da się zrobić w kolorach reggae tylko jeden kolor można wybrać)
-Pif paf (nie dało się dodać nutek)
-truska



Amstaff Kawa Logo facebooka Napis arx Złamane serce
Napis gosiaczek Napis pif paf Napis truska Victoria Justice Logo youtube

18 komentarzy:

  1. Fajnie te kursory :D
    I proszę, nie odchodź Sam! Twoje kursory są jedyne w swoim rodzaju. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostań. Jesteś fajna :D
    Jak dodajesz okno z HTML? Takie, że możemy kopiować z niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę ci to przekazać na GG lub zapytaj
      Nick-Sami.
      GG-36515677

      Usuń
  3. Sami, NIE ODCHODŹ !! Twoje kursory są świetne !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sami !! Zostań !! Jak ty odejdziesz, to ja też tu już nie wejdę !! Jak masz mało czasu - wchodź trochę rzadziej ale nie odchodź !! PROSZĘ !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie Mackie mnie przekonał.
    Więc na razie nie odejdę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odchodź . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Twoje kursorki są śliczne,i muszę przyznać,że zawsze z nich korzystam ; )) !
    Można poprosić o napis '' anitaj1999 '' ???
    Bardzo proszę . !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaj do działu zamówienia.

      Usuń
    2. Dodawałam,2 mies. temu,ale nikt do tej pory nie zrobił... ;/

      Usuń
    3. Zamówienia to nie moja działka tylko aśki więc mogła coś przeoczyć:P

      Usuń
  7. Samanta. bardzo bardzo bardzo dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że dodaliście logo yt i facebook'a

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie fajnie że zostaniesz Sami. . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm Poprosze Czarną Różę ... ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ^^ Ten blog jest genialny! Dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno się nie udzielałam w komentarzach, pomimo że często wchodzę na bloga. Sami nie odchodź! Twoja praca jest na prawdę dobra, i wiele osób Cię wprost za to wielbi a jeśli nie masz czasu to po prostu rzadziej dodawaj. Nic się nie stanie jeśli będą większe odstępy czasowe, nikt nie umrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozumiem ; )
    Dziękuję za gosiaczka ..
    Ah.. i przepraszam ..
    Napisałam 2 razy ..
    Ale to przenoszenie komentarzy mnie dobija ..
    I po prostu nie wiedziałam gdzie to jest ..

    OdpowiedzUsuń
  14. zrobisz mi kursor ? : napis : New Life ...
    Kolor czarny .

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P