poniedziałek, 26 marca 2012

-1 redaktorka na próbnym. (+info)

Informuję was że z ubiegania się o stałą posadę redaktorki zrezygnowała Aguu (Alussia01), co wobec zaistniałych okoliczności było do przewidzenia (choć nie mnie to oceniać:P). Na placu boju zostały już tylko 2 redaktorki na próbnym (choć rekrutacja nadal jest otwarta), będziecie mogli na nie zagłosować w weekend:)

Przy okazji - zbliża się koniec pierwszego pełnego sezonu oceny profilków:) W związku z tym dodaję do reguł takie zastrzeżenie, że wygrać nie mogą osoby, które stworzyły swój dodatek 3 dni przed końcem sezonu lub później - mogą od następnego :P

Poza tym przewiduję w najbliższych tygodniach parę dodatkowych okazji na zdobycie nagród (wiecie jakich, z puli :D) więc paczajcie uważnie na bloga :D

15 komentarzy:

  1. Czy będzie to bardzo wredne, jeśli będe sie cieszyć z jej odejścia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak xD . Ale ja też się cieszę :D .

      Usuń
    2. ` Z u B c i a . ♥27 marca 2012 08:02

      Nie ty jedna będziesz się cieszyć. xD

      Usuń
  2. ona napisała chyba z jedną notkę więc jej nie znam i mi jest to obojętne.Za Samantą tęsknie.Pamiętasz,że zgłaszałam się do bycia redaktorką?Lustrzanki mam w połowie opanowane,kursory to przesroczystość mi się ten XD.właściwe jedyne co umiem w całości to tła na profile,ale jest tam jeszcze coś tylko nie pamiętam jak mi się przypomni to napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pisałam tylko jednej notki XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie po napisaniu komentarza mi się skojarzył twój avek i sobie skojarzyłam =)

      Usuń
  4. Nie mam zamiaru tu nikogo urazić, ale twój blog Mackie robi się słaby, te twoje redaktorki aby ci psują twoją ciężko prace. Trochę bez Sami jest nudno. Dziś weszłam na blog Sami i szczerze jej blog robi się lepszy od twojego. Ona też ma redaktorki, które się od niej uczą i zobacz sam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, na pewno Sami potrafi zrobić generator napisów, generator profilków, napisać kod na lustrzanke, zmienić jakiś link i mase innych -.-' Weź nie pieprz człowieku.

      Usuń
    2. Dzięki Marysia:)
      No i ogólnie mój blog to coś pomiędzy blogiem a stroną z dodatkami - to coś innego niż typowy blog na którym 100% to avki, zdjęcia, kursorki itp:P Wiec nie sądzę aby tak różne rzeczy powinno się porównywać, to tak jakby porównywać nie frugo i tymbarka tylko frugo i orzeszki XD

      Usuń
    3. Ja bym tam wybrała orzeszki xD

      Usuń
  5. ; /
    A tak nie do tematu, nie działa mi paleta kolorów, nie wiem co jest tego powodem

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P