niedziela, 11 marca 2012

Stwórz własny kursor - instrukcja!



29 komentarzy:

  1. Super !
    Zawsze chciałam, żebyś dodał instrukcję jak się robi kursory ^^
    Jesteś super ! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://cimorellipl.blogspot.com/ zapraszam :) blog o utalentowanych siostrach Cimorelli

      Usuń
  2. Co do napisu...łatwo to ominąć :) Praca,niezła :) Zmniejszyłbyś tę czcionkę dzieciakom do 6px ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że nie wszystkim łatwo, zresztą jakby wszyscy omijali to zmienię:P A 6 px nie dam bo ludziom oczy zepsuję :D

      Usuń
  3. super ale ... Co teraz Sami. będzie robić na blogu skoro każdy może sam zrobić własny kursor ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze będą tacy co nie będą umeili albo np. nie będą mogli zainstalować programu:P A Sami jeśli tylko będzie chciała to znajdzie coś dla siebie, zdolna jest :D

      No i nie można tym robić takich napisów jak robi Sami, bo one są wieksze niż 32 pixele :P

      Usuń
  4. KOCHAM CIE MACKIE ! ;* ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Podasz stronę na jakiej piszecie js.Potrzebne mi na mojego bloga: http://dodatki-na-zapytaj-i-blogi.blogspot.com/ .Wiem,że nigdy mo blog waszego nie pobije,a zresztą nawet bym tego nie chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JS sie nie pisze na stronie ale w notatniiku O.o Do tego nie sa potrzebne rzadne narzedzia tylko umiejetnosci..:P Moglbym o tym zrobic poradnik ale nie wiem czy by kogos zainteresowalXD

      Usuń
    2. Tych co piszą blogi i o tym nie wiedzą pewnie tak.Mnie baaardzo.Pliska jak masz czas to zrobisz?Czoo?

      Usuń
    3. Tak dla pewności.Ja mówię o JS na kursory.

      Usuń
    4. Samo JS na kursory przeciez dostajesz automatycznie jak wrzucasz swoj kursor, po co wiecej?XD

      Usuń
  6. Michał czy masz nk ? ; dd haha

    Ile masz laat ? ;pp jesli możesz to proszę odpowiedz ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mam jeszcze NK, miałem kiedyś, żadnego zdjęcia nie wrzuciłe, od 2 lat tam nie zaglądałem:P Mam FB teraz:P A latek o 2 wiecej niz wolna Polska :D

      Usuń
    2. Ahaa.. to dzięki ; D

      Sorrka, że tak pytam .. mam nadzieje, że nic sobie nie pomyślałeś ? ; pp

      A wg to muszę Cię pochwalić .. jesteś extra ! ; DD haha

      Usuń
  7. Dlaczego nie działa?Wyskakuje mi Plik nie jest standardowym plikiem kursora (.cur) 32x32 pixele.

    Robię tak jak na filmiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz normalna przegladarke? jesli tak to najwyrazniej cos klikasz nie tak...:(

      Usuń
  8. ej,twoje gg zaczyna się na 2 a kończy na 6 ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle zajebisty post : D

    Ps . Zapraszam na mojego bloga dodatkach na zapytaj .
    http://superdodatkinazapytaj.blogspot.com/
    Mackie ty też zajrzyj . : *

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ten program mam już chyba z rok, jak nie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ocenisz moje kursory ? kursorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś zajebisty kocham cie za to i czekam na wiecej .!!!
    O ile jesze coś istnieje czego tu nie ma xDD

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P