niedziela, 19 sierpnia 2012

Zestaw z końmi.

Przepraszam ze długo nie pisałam.
Postaram się wam to wynagrodzić.
Jest kilka spraw :
-Ranking profilków - Mackie chyba z niego zrezygnuje, ponieważ jest dużo oszustw których nie za się wyłapać.
-zakładka z zestawami - mógłby stworzyć taką zakładkę, ale zestawów jest dużo i zajęłoby mu to dużo godzin, a on nie ma czasu.

Przejdźmy do zestawu.
Zestaw z komi. 


tło
przepraszam za to że jest z kwiatami, ale mam 
dużo na głowie i to cud ze zrobiłam to zamówienie.





Obrazki.






Bannery.












Napis.

kursorki.
uff. nareszcie. pa ; )

14 komentarzy:

  1. Super <3
    Jaka to czcionka? W tych napisach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda mi na Luna Bar, ale nie jestem pewna .

      Usuń
    2. albo Luna Bar albo Simply Glamours. ; p

      Usuń
  2. Bardzo fajne

    Zapraszam do mnie na bloga o modzie

    http://moda-jest-najlepsza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ci coś powiem, ale się nie obraź.
    Nie nadajesz się na tego bloga!
    Czemu?Spokojnie już mówię.
    Festis dodaje 30 notatek dziennie ( nie mówię że jej nie lubię, i że to źle) ale zakryła twoją notatkę a ten zestaw jest piękny!
    Załóż własnego bloga!
    Kto się ze mną zgadza niech napisze "zgadzam się"

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę o zestaw ze spongebobem

    OdpowiedzUsuń
  5. Leksana - odgapiłaś od fem napis "for horses..."
    Wypieprzaj z tad

    Zgadzam sie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się.
    Nie nadajesz sie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Yy.. Co wy.. Niektóre Anonimki sb piszą byle co,a nie którzy zwyczajnie nie pomyślą dwa razy zanim coś napiszą.-,- Nie że się nie nadaje,wg mnie to dobrze,że wstawia dużo notatek.-,- Ok,nie będę się rozpisywać,zestaw jest zaj3bisty.;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw - cudowny. Zdjęcia bardzo przypadły mi do gustu.
    AliceCullen118

    OdpowiedzUsuń
  9. czy mogłabym poprosić o taki zestaw ale ze świnkami morskimi?

    OdpowiedzUsuń
  10. Tło nie działa jest całe białe :(
    Tutaj link do profilu
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1527039.html

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P