poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Obrazki do teł po boku + nowość!

Pogubiłam się w waszych zamówieniach, jeżeli wasze zamówienie jest nadal aktualne, lub jeśli jakieś macie piszcie tutaj > KLIK!



Dzisiaj mam dla was obrazki do teł po boku.
Działają tylko w photoshopie, photofiltre , gimp . itp.
Bo w paincie tło robi się czarne.

Spis Notki
  • instrukcja na tła z obrazkiem po boku
  • 30 obrazków do teł po boku.
  • nowość! :3






1.Otwieramy Photoshopa



2.Tworzymy nowy plik o wymiarach: szerokość 720 pikseli, wysokość ustawiamy na tyle ile nam się podoba.


3.Ustawiamy sobie jakiś kolor. 



4.Klikiamy edycja>wypełnij>ustawiamy tak jak na obrazku.




5.Zapisujemy sobie jakiś obrazek z tych trzydziestu podanych poniżej.

6.Klikamy plik > otwórz i otwieramy zapisany obrazek.

7.Przenosimy go na nasze tło i ustawiamy sobie gdzie chcemy.Mi wyszło tak :



8. Zapisujemy tło i wgrywamy je np. na imageshack.us
9.Kopiujemy link bezpośredni i wklejamy go do generatora profilków, wybierając opcję "tło proste".
10. Ustawiamy sobie czcionke itd., generujemy kod , i wklejamy sobie na profil. 

Oto cała filozofia ;>




Obrazki.
jeżeli chcesz większy rozmiar, to najpierw kliknij na obrazek a dopiero potem go zapisz.
nie są mojego autorstwa.pochodzą ze strony polyvore.com




































NOWOŚĆ!
nie dałam kodu bo nie wiem czy się wam spodoba.







to do następnej notki! :>


30 komentarzy:

  1. źle ciebie oceniałam !
    wow ! super jest ta nowość ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta nowość jest Genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. rób więcej takich tutoriali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mogłabyś mi zrobić jedno takie tło z obrazkiem po boku ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. A zrobisz sama tło z obrazkiem na boku? Bo w internecie jest - ale mało, a ty robisz je pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. osz kuźwa sama to wymyśliłaś? ;o
    Boskie.
    Też chciałam takie zrobić, ale mnie uprzedziłas ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha!
      Chciałaś, jasne. :)

      Usuń
    2. wpadło mi to do głowy jak zobaczyłam ten ostatni obrazek. :p

      Usuń
    3. Nie wymyśliła tego sama, ponieważ takich grafik jest pełno na necie. Ramka vintage + zdjęcie seleny. Na deviantart wpiszesz " Selena gomez vintage " i już masz pełno podobnych.

      Usuń
    4. @Fesits :
      początkowo chciałam zrobić takie coś : http://3.bp.blogspot.com/-xlMtwWKLiqc/UCj6jCHFxuI/AAAAAAAAAU0/iv-aeQQ3Seo/s320/9.png

      poszukałam w necie i wyświetlił mi się obrazek podobny do tego który zrobiłam z seleną.
      napisałam sobie w googlach "selena gomez" , wycięłam ją w photoshopie, wzięłam z deviantart to co jest w tle, ustawiłam sobie , dodałam napis i zapisałam.
      proste i logiczne.. ^^


      @Anonimowy :
      Feminitie na pewno chciała takie zrobić bo ma talent i bardo dużo serca wkłada w to co robi.Ja jej wierzę. ;>

      Usuń
    5. Wiem jak to zrobiłaś i szanuję, że wykonałaś to sama i tu wstawiłaś . Po prostu powiedziałam, że nie wymyśliłaś tego sama . : p .

      Usuń
    6. ogólnie to trudno teraz wymyślić coś czego jeszcze nigdy w internecie nie było. ; p

      Usuń
  8. Nie spodziewałam się takiego bloga ;) Jest bajeczny, będę zaglądać częściej. / Zapraszam do mnie www.modne-ciuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna notka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamawiać można pod najnowszą notatką. Mogłabyś bardziej rozwinąć swoje zamówienie? Bo po "prosiłabym o szablon z kwiatami" dużo zrobić nie mogę. Może zasugeruj układ, kolorystykę, zdjęcia itp.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry pomysł. Mnie się notka podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym zamówić takie tło z obrazkiem po boku , z tymi ptakami wylatującymi z klatki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy mogłabym zamówić takie tło z obrazkiem po boku. Ale jak byś mogła to znajdź jakiegoś konia, okey . ? Byłabym bardzo wdzięczna . .:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prosze jeszcze, żeby tlo było jakiegoś nie za mocnego koloru, a nie białe. . :D

      Usuń
  14. wszystko jest super boskie, genialne, zapraszam na mojego bloga, jest o życiu królika :)na razie tylko jeden post, ale w końcu trzeba od czegoś zaczynać

    http://snow-white-tallie.blogspot.com/2012/08/spojrz-tam-gdzie-pieprz-rosnie-widzisz.html#more

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mogę super!
    I takiego czegoś szukałam a nie mogłam nigdzie znaleźć..dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego gdy chcę otworzyć ten obrazek co zapisałam to on mi się otwiera a tamto tło ginie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ginie tylko otwiera sie i automatucznie ustawia n apełny ekran.
      musisz to zminimalizować i przenieść. ;>

      Usuń
  17. Ja zrobiłam to trochę (przynajmniej tak mi się wydaję) łatwiej.
    1.Weszłam w painta i stworzyłam plik o dowolnym kolorze.
    2.Ściągnęłam obrazki z tego postu
    3.Weszłam w photoscape wybrałam plik w painta i wkleiłam te obrazki
    :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * w 3 punkcie powinno być 'plik Z painta' :>

      Usuń
  18. ejj nie mogę dodać na tamtej stronie ... mogę prosić o tło z Justinem Bieberem ? :

    OdpowiedzUsuń
  19. zrobiła byś takie 2 obrazki na tło z Justinem

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P