poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Zestaw z Arianą Grande !

Zestaw z Arianą Grandę ..
Oh, ile ja czekałam na to zamówienie . : D
Mogłabym takie robić bez przerwy !

We could be homeless, we could be broke .

W skład zestawu wchodzą :

  • Tło
  • Powitania
  • Kursory (3)
  • Obrazki (5)
  • Gify (5)
  • Pinezki (10)


Chcesz zamówić zestaw ?
Chcesz pobrać zestaw ?
Chcesz zobaczyć zestaw ?

ODPALAJ ! : D
Kliknij na obrazek aby go powiększyć . : )

Tło :

Powitania :




Kursory :
Ariana Ariana 2 Ariana 3
NIE PODAJĘ TU KODU, MOŻECIE JE SAMI ZAKODOWAĆ . : )
Kliknij na obrazek, aby go powiększyć . : )

Obrazki :


Gify :


Pinezki :





________________________________________________

Mam nadzieję że się podoba . : D .
Chyba sama nawet ich użyję . : o

: D

.
Komentujcie, oceniajcie, zamawiajcie !

xoxo, do następnej notki . : *

25 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo podobają mi się twoje dzieła. :) Chciała bym zamówić podobny zestaw z kotami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę zamówić zestaw dla chłopaka? Ale nie jakiś rap czy hip hop albo metal, tylko coś spokojnego. A tak w ogóle to Twoje dodatki są meeega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne... Podoba mi się. Chciałabym od razu zamówić taki zestaw z Victorią Justice.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! :) Mam do was przeeeogromną proźbę. Czy moglibyście mi pomóc i przerobić ten mały obrazek na kursor? Niestety sama nie dam rady tego zrobić, a bardzo mi na nim zależy. Idealnie pasuje do mojego bloga. http://i50.tinypic.com/adhmpl.png

    Z góry naprawdę bardzo dziękuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Enamored - ostrzegam . Jeszcze raz umieścisz taki komentarz i zostaniesz zablokowana na tym blogu .

      Usuń
  5. :D Dzięki. <3.
    On jest genialny :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej prowadzę blog o lps . Mogłabyś mi zrobić z tym zestaw Bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ariana! Kocham ją ;) Super dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw

    Zapraszam do mnie na bloga o modzie

    http://moda-jest-najlepsza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zaje! mogłabym prosić taki z rihanną?? bardzo proszę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabyc zrobic zestaw z serialem The Secret Circle ? Proszę;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączam się do zamówienia powyżej :) Zestaw z The Secret Circle :)


    http://modern-dance-life.blogspot.com/ -- KONKURS nadchodzi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabyś mi zrobić taki zestaw ze spongebob'em ?Proszę ;>>

    OdpowiedzUsuń
  13. Super.A mogłabyś zrobić podobny tylko z Seleną Gomez :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej.Twoje zestawy są superowe. Mogłabym tutaj zamówić swój zestaw?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę taki zestaw z Damonem i Eleną ze serialu "Pamiętniki Wampirów"?Proszę o odpowiedź i o to kiedy będzie to zrobione :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej spodobał mi się napis,cześć :)
    Jest śliczny,i dlatego go wzięłam. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wziełam też ten kursor,z napisem. Cudny :***

      Usuń
  17. Poproszę o zestaw Ulzzang! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym zamówić taki zestaw tylko ze z Cristiano Ronaldo (jak coś to aktualne zdjecia 2012).Kiedyś już zamawiałam (kilka miesięcy temu), ale zamowienie niestety nie zostało zrealizowane :(.Pewnie z braku czasu:D

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałam bym zamówic taki zestaw z sam i cat czyli jennette mccurdy i ariana grande plis

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P