piątek, 17 sierpnia 2012

Welcome in Greece >>> + Brushe

Hej!
Informuję, że jadę jutro ok. 3;00 do Grecji.
Wrócę w sobotę, ale nie wiem o której.

Wszystkie zamówienia spod notki z Klatkami zrealizuję
po powrocie.

Na moim blogu ustawiłam automatyczne dodawanie notek - strasznie dużo tego.
Mają się pojawiać w ciągu tego tygodnia - nie powiem kiedy, bo to niespodzianka.
Tutaj też chciałam, ale po prostu nie zdążyłam z czasem.

Chciałam też dołączyć do notki kursory,
ale kiedy ładuję, wogóle kod mi się nie wyświetla, tylko początkowa linijka.
Żaden kod do kursorów.

W notce:

  • Brushe (nie mojego autorstwa)



Kolorowe "splashe" - chyba xd - KLIK
Napisy - KLIK
Skórka - KLIK
Splashe - brushe - KLIK
Texture - vector - KLIK

To są moje ulubione "dodatki" do napisów :)
Tutaj z nimi nie dodawałam niczego, ale nie tylko na tym blogu jestem autorką :)

6 komentarzy:

  1. Co się z tym robi? xD
    (mam photoshopa jak coś :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wgrywa się . Na necie jest pełno poradników jak . ; )

      Usuń
  2. Miłego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że wyjeżdżasz, ale mogłabyś nie napier***** o swoim blogu?! Rozumiem, że chcesz mieć rozgłos. To zrozumiałe, ale mnie to już zaczyna wkurzać, że w każdej notce jest informacja o twoim blogu! -.-"
    Jak widzisz to nie jest twój blog, więc po co?! Takie informacje zamieszczaj na swoim blogu.
    Jak ktoś by chciał coś o nim wiedzieć, to by na niego wszedł od razu po tym, jak na samym początku dałaś do niego linka! Więc błagam. Z łaski swojej PRZESTAŃ o nim pisać na tym blogu. Dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji! Do Anonima komentarz wyżej...
    Po co mówisz to w taki agresywny sposób? Nie wystarczyłoby napisać "Trochę mnie wkurza, że zamieszczasz tu info o swoim blogu, proszę, możesz przestać?" - To by w zupełności wystarczyło.
    Rozumiem, że nie lubisz, jak to robi, ale nie napadaj jej tak, dziewczyna nie robi nic złego.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P