piątek, 24 sierpnia 2012

Zamówienia .

POD TĄ NOTKĄ SKŁADAJCIE ZAMÓWIENIA . :3
Czytaj dalej proszę - inaczej twoje zamówienie może nie zostać zrobione.

Proooszę abyście wypisali pod tą notką wszystkie zamówienia, 
( te które zamawialiście,a ja nie wykonałam też ) 
pooonieważ już nie ogarniam gdzie co jest . 
Pod każdą moją notką będę podawała link do tej .

TUTAJ SĄ TYLKO ZAMÓWIENIA DO MNIE
. FESTIS .
Tak mi będzie łatwiej.

Zasady zamawiania :
Zamawiajcie tylko to co jest wam aktualnie potrzebne .
Nie przyjmuję zamówień typu " 3 zestawy z kotami "

OFERTA DLA JEDNEJ OSOBY NA JEDNO ZAMÓWIENIE .
DLA JEDNEJ OSOBY - JEDNO ZAMÓWIENIE DZIENNIE MAX.

1 osoba - 1 zestaw
1 osoba - 3 pinezki
1 osoba - 3 sygnatury
1 osoba - 1 kursor
1 osoba - 5 obrazków
1 osoba - 5 gifów
1 osoba - nieograniczona liczba propozycji na poradniki
1 osoba - 10 dowolnych pngsów
1 osoba - 10 tekstur
1 osoba - 1 słuchawki
1 osoba - 1 player
1 osoba - 1 tło

No to chyba tyle, notka będzie co jakiś czas aktualizowana . : )

95 komentarzy:

  1. Zapraszam na bloga: http://kamzu.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam proszę bądźcie wyrozumiali skomentujcie, śledźcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem. Czy tytuł tej notki brzmi podobnie do 'Reklamy!', czy 'Affiliates'? Sorry, ale może na tym blogu trzeba zrobić coś takiego, bo natrafianie na reklamy blogów pod notkami jest strasznie irytujące. Przynajmniej dla mnie :/


      A jak już i tak nie piszę zamówień, to cieszę się, że ktoś w końcu napisał takową notkę :) Może wreszcie skończy się ten śmietnik :)

      Usuń
  2. Poproszę gify tylko na bloga. Z góry thx. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę zestaw dla chłopaka, ale nie metalika czy coś w tym stylu, tylko spokojniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zamówić sygnatury z :
    - SpongeBob
    - Justin Bieber
    - One Direction
    Ale takie śliczne, ok ??
    U Justina i One Direction maja byc nowe ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poprosze:

    - 2 gify związane z muzyką, jakieś nutki, coś takiego,
    - powitanie i pożegnanie z nutką,
    - sygnaturę w muzycznym stylu.

    Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamawiam zestaw z Bellą Thorne z Gali TCA 2012.
    Z góry dzięki.

    P.S. Ja to Carble ♥. Ale nie chce mi sie logować na gmaila :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja prosiłabym o zestaw Legia Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, że to bardziej zamówienie dla Mackiego, ale Ty jako redaktorka chyba masz na niego jakiś wpływ :P
    Chodzi o generator "tajnej skrytki" - dowolna wielkość i kolor (ewentualnie obrazek).
    Wiem, że to nie jest dodatek, który robi się 5 minut, ale możesz zasugerować Michałowi, żeby o czymś takim pomyślał ;)
    Możesz też zrobić jakiś poradnik o tworzeniu czegoś fajnego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja poproszę tło z wilkiem

    OdpowiedzUsuń
  10. ja poproszę gify z anime,mogą być wszystkie tylko nie naruto,dragon ball i bleach,jeśli nie wiesz/nie możesz znaleść innych to napisz w komentarzu,a napiszę Ci tytuły

    OdpowiedzUsuń
  11. ja poproszę zestaw z rihanną - kursor, napis "hello", i "baj". obrazek rihanny z jakąś ładną ramką i tło. dzięks

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę zestaw z Tajemnicami Domu Anubisa

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja poproszę kursor strzałkę na tego bloga:http://watahaniezlomnejnadziei.blogspot.com
    Dobierz jakiś pasujący.Psi odcisk łapy albo coś innego według ciebie pasującego do tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciała bym gify, avatary, tło z kotkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej chciałabym nagłówek na tego bloga : http://nastolatkaanna.blogspot.com/ i chciałabym zęby na tym nagłówku było moje zdjęcie które jest w pierwszej notce :) Dziękuję z góry :).

    OdpowiedzUsuń
  16. haha jakie wymaganie. Pojebana debilka, śmieszna jesteś. Spierdalaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miły/a jesteś. Może i te limity to leciutka przesada, ale przecież nikt nie będzie robił codziennie innego zestawu dla tej samej osoby, bo ktoś ma kaprys zmieniać co chwilę profil.

      Usuń
    2. Czy to było do mnie ? Jeśli tak to słuchaj dziecko to ze mnie obrażasz nie rusza mnie , jestem ciekawa czy wiesz co znaczą te słowa których użyłeś ...

      Usuń
    3. To do mnie . Lolz . Te limity to dlatego, że ludzie zamawiali u mnie po 4 różne zestawy na jedno zamówienie. Bez sensu, ponieważ i tak wszystkiego nie użyją na raz . Pozdrawiam środkowym palcem kochanie .

      Usuń
  17. Ja poproszę zestaw z Labradorem Retrieverem czekoladowym

    OdpowiedzUsuń
  18. Poproszę Zestaw z Niall Horan :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Poproszę o instrukcję ( bardzo bardzo bardzo potrzebne )
    Gdy wstawiacie kod do np obrazka to jak robikie taką ramkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam tutaj:
      http://profilki.blogspot.com/2012/04/okienko-z-kodem-d.html
      Wiele rzeczy już jest, wystarczy poszukać.

      Usuń
  20. Poproszę o zestaw z serialem The Secret Circle ; ) Bo już proszę o ten zestaw pod każdą notką, a się doczekac nie mogę . Z góry dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poproszę zestaw z Pamiętnikami Wampirów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Poproszę tło z Hogwartem jakoś związane (na blogspota), kursor także z Hogwartem (np. herby domów jakie są aktualnie na tle (link na końcu)) i jakby można było to tło gdzie jest tytuł bloga i jeśli tak to poproszę z bohaterami: Demetria i Scorpius Malfoy, James, Albus i Agatha Potter, Mark Lolyghan, Math Wood, Albert Martewl i Oliwier Scartem. Wszystko na bloga http://magiczne-zycie-w-hogwarcie.blogspot.com/
    z góry dziękuję :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym poprosiła tło, pinezki, kursory z wyrazem SMILE. I napisy powitalne z uśmiechem :) Taki uśmiechnięty zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanko! Dało by zrobić pinezki z Nathanem Sykesem http://popcrush.com/the-wanted-nathan-sykes-craziest-fan/ To zdjęcie :)Z góry dziękuje:) Robicie śliczne rzeczy. Jeśli gościa nie znacie to posuchajcie sobie piosenek The Wanted

    OdpowiedzUsuń
  25. Chcę zestwa brytyjski. Chcę aby było:zegarek, itp. Ale niech tło będzie się ruszać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Poproszę o zestaw "książkowy" :)
    Czyli:
    Napisy: "Witaj", "O mnie", "Do zobaczenia", ale trochę mniejsze niż zwykłe napisy z obrazkiem ;d
    Kilka png'sów z książkami, m.in. z tymi obrazkami - http://img.loveit.pl/obrazki/20120615/fotobig/36d4757803b2823c69fd0f6.jpeg oraz http://img.loveit.pl/obrazki/20120822/fotobig/61f748b70a7233a99a88082.jpeg [ ten drugi trochę mniejszy niż oryginał ;d ]
    Napis png- ""Ludzie mówią, że życie to jest to, ale ja wolę sobie poczytać" - Cycero [ "Cycero" trochę mniejszymi literami, ale widocznymi ]
    Jakieś tło i kursor

    Aha! Napisy "Witaj", "O mnie" oraz 'Do zobaczenia" chciałabym brązowe lub cynamonowe, a cytat 'Ludzie mówią..." - niebieski, trochę ciemniejszy.

    Z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja poprosze tło z site models

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy możecie zrobić zestaw "Wielka Brytania" ? Nagłówki no to Hello , About Me , bay bay. Napiszcie co według was będzie pasowało :D Nie chcę żeby tło miało kwadratowe kąty. Tylko takie 'Koła". Jak możecie to prosze jeszcze o napis "original profile". Tło ne musi być tylko jedne :D Na tle nie chcę żeby była tylko taka zwyczajna flaga Mogą być np. dziewczyny z telefonami z etui flagą.
    A i jeszcze poproszę z 2 pinki .

    a i kolory to kolor flagi Wielkiej Brytanii : czerwony niebieski i biały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. tło już mam :d tylko zróbcie proszę reszte :D

      Usuń
  29. Mogłabyś mi zrobić zestaw z Arianą Grande?
    Wiem że przecież jest, ale nienawidzę różowego.
    i troszeczke inne bannery zrób.
    z góry dzięki. :)
    o i jeszcze kursor taki:
    http://img.loveit.pl/obrazki/20120421/fotobig/9e630292fd6baef61248774.jpeg

    OdpowiedzUsuń
  30. Mogłabym zestaw z zespołem Rammstein ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie to z naruto i Hinatą ( Hinata )

      Usuń
  32. Mogłabyś zrobić taką animacje jak w tej notce http://profilki.blogspot.com/2012/08/nowy-dodatek.html#more tylko z Miley Cyrus?

    OdpowiedzUsuń
  33. CZY MOGŁABYM POPROSIĆ O zestaw z one direction i dla mojej siostry z psami lub końmi?

    OdpowiedzUsuń
  34. Mogłabym prosić takie napisy ozdobne (czarne)"Hope" , "Nadzieja mnie poprowadzi " , "Czego tu szukasz ? " , "Żegnaj..!"
    I jakieś melancholijne , smutne obrazki gotowe( nie site models )
    Z góry szczerze dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja proszę o mieszankę :D
    Tło z Ewą Farną, Zendayą i Bellą Thore
    I resztę też mieszanki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja poproszę o zestaw z ...

    -Pamiętniki Wampirów Z Eleną i Damonem (Delena) oraz Caroline
    -RBD (zespół)

    Żeby w setawie były sygnatury jakieś gify,Siema Regulamin O mnie i original profil i może ... no nie wiem coś fajnego:)

    A i mój nick na zapytaj to "I Soy Rebelde" jakby co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albvo tylko z Pamiętnikami i cały zestaw czyli ...

      3 pinezki
      1 kursor
      1 gif
      pare pngsów
      1 słuchawki
      1 player
      1 tło

      Usuń
  37. Mogłabym prosić o zestaw z The vampire Diaries ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Poproszę zestaw z evanascence

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałabym zamówić zestaw z MovieStarPlanet... O ile możesz takie coś zrobić ;d
    Jak coś to mogę ci użyczyć konta na MSP (11 lvl). Jeśli mam ci pozyczyć to napisz na maila: majusiag@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Proszę o zestaw DUŻY z Wojtkiem Szczęsnym
    Dziękuje z góry
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  42. Poproszę, tła,gify i pożegnania z pamiętniki wampirów.

    OdpowiedzUsuń
  43. Poproszę tło z kwiatami ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Poproszę o zestaw z serialu "Pamiętniki wampirów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. poprosze o kursor z okiem horusa (z serialu House of Anubis)

    OdpowiedzUsuń
  46. J aproszę o zestaw z Cristiano Ronaldo ;d
    z tym zdjęciem tylko zeby na wierzchu bylo takie biale na czym bedzie mozna pisac ;
    http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&tbm=isch&tbnid=x1yPpWNXb6pFBM:&imgrefurl=http://www.tapeciarnia.one.pl/details.php%3Fimage_id%3D31182&imgurl=http://www.tapeciarnia.one.pl/data/media/741/big/uefa_euro_2012_1440x900_009_cristiano_ronaldo__portugalia.jpg&w=1440&h=900&ei=kb0_UM3SI4ndtAaGu4EQ&zoom=1&iact=hc&vpx=724&vpy=169&dur=1373&hovh=178&hovw=284&tx=167&ty=118&sig=103624552043991230647&page=1&tbnh=129&tbnw=208&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:3,s:0,i:81&biw=1047&bih=699

    do tego jakiś kursor z napisem Ronaldo ♥
    i nagłówki z napisami Ronaldo i jakaś miniaturka zdjęcia..I jakby coś to mogłabyś jeszcze jakieś zdjęcia wstawić .(z dwa)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zrób jakieś tło czy obramówkę na zapytaj.onet.pl z Tomem Feltonem-Draco Malfoyem. Proszę...

    OdpowiedzUsuń
  48. Poproszę o jakieś tła z One direction. Tylko proszę żeby były to nowe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja poproszę 1 zestaw z Afromental : )

    OdpowiedzUsuń
  50. Proszę o gify na bloga z owocami;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Poproszę 1 zestaw z Shinee ;]

    OdpowiedzUsuń
  52. Poproszę tło ze zdjęciami emo, fajnie jakby były czarno białe, napisy typu Hey, About me, itd... i jakieś zdjęcia do tego może, i słuchawki, i jak mi się przypomni to dopiszę. Możesz też coś sama dodać. Aha, jeszcze puzzle bym prosiła. Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jakby się dało to emo z lustrzanką i tam widać avatar czyiś.

      Usuń
  53. Możecie zrobić zestaw z Maćkiem Musiałem? Tło, Napisy Hello, O mnie itp. i jeszcze te gify jak z Seleną Gomez? Thx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I gify też z Musiałem, oczywiście. :)

      Usuń
  54. Hej, mogłabym zamówić avatary z site models w basebolówkach ? Z góry bardzo dziękuję ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  55. Poproszę o zestaw z Leo Howardem. Ślicznie proszę :* <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Tylko proszę żeby to były nowe zdjęcia. Czyli w tym wieku co teraz jest czyli 15 lat ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Heja, poproszę o zestaw z Avan'em Jogia <3 :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej. Ja poprosiłabym zestaw z Ianem Somerhalderem. :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Poprosze jakiś gif z Adamem Lambertem

    OdpowiedzUsuń
  60. Poproszę Zestaw z Wojtkiem Szczęsnym , Ikerem Casillasem i Fernando Torresem ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Proszę o kursor z pieskiem Shih Tzu .

    OdpowiedzUsuń
  62. Poproszę jakieś ładne tło ruchome z Site Models takie ze stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Poproszę napis Hej i Bay z Polskimi Siatkarzami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo cały zestaw z siatkarzami ;) z góry bardzo dziękuję

      Usuń
  64. chciałabym zamówić nagłowek na Tego bloga

    http://howrse-polska-szwecja.blogspot.com/

    Z po jednej stronie ma być ten koń

    http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&client=firefox-a&sa=G&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1366&bih=673&tbm=isch&tbnid=vcVE0gM_YuKZyM:&imgrefurl=http://howrse-alex.blogspot.com/2012/03/misaki-w-rogach-obfitosci.html&docid=yHhNYChn7TZBSM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-SxLOH43fP9w/T2m-wR4140I/AAAAAAAAAJQ/0AzBTC8Ra78/s1600/Missaki.png&w=300&h=300&ei=mUFMUOiEK-_64QSv_YDgAw&zoom=1&iact=hc&vpx=193&vpy=139&dur=518&hovh=225&hovw=225&tx=84&ty=106&sig=105893922471599963887&page=1&tbnh=145&tbnw=170&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0,i:72

    A po drugiej ten
    =142&dur=641&hovh=225&hovw=225&tx=101&ty=148&sig=105893922471599963887&page=1&tbnh=150&tbnw=150&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0,i:69

    Na środku nazwa bloga i takie jakieś łądne tło już sama wszystko ustawisz(bo wiesz najlepiej:))

    Aha jak coś to blog jest o Howrse.pl o polskiej i szwedzkim serwerze.

    Bardzo zależy mi na czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sorki ten drugi koń ma być taki zły link wcześniej podałam

      http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1366&bih=673&tbm=isch&tbnid=2XEKg1VvJN6jQM:&imgrefurl=http://bloger-o-howrse.blogspot.com/2012/08/sable-island-pony.html&docid=4Q0nli3Sy4shwM&imgurl=http://www.howrse.de/media/equideo/image/chevaux/local/100046/normal.png&w=300&h=300&ei=BkJMUIrgNrPc4QTA6oGABQ&zoom=1&iact=hc&vpx=183&vpy=142&dur=641&hovh=225&hovw=225&tx=101&ty=148&sig=105893922471599963887&page=1&tbnh=150&tbnw=150&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0,i:69

      Usuń
  65. Ja z całego serca proszę o zestaw z lwem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o tło kursor gift i puzzle bo chciał to na bloga :)

      Usuń
  66. Daj z one direction tła i może lustrzankę proszę

    OdpowiedzUsuń
  67. Z Assasin's creed :P ja taki bardzo chętnie

    OdpowiedzUsuń
  68. hej. mogłabym prosić o ładną sygnaturę z tymi postaciami ?
    tutaj linki - http://i2.pinger.pl/pgr218/8f947df4002473644f298e28

    http://showstories.com/wp-content/uploads/2012/09/Niall-Horan-Olympics.jpg

    ładnie proszę :) xx

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja poproszę zestaw z Harrym Potterem i Czarą Ognia lub z Awatar Legenda Aanga i Awatar Legenda Korry.

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam.
    JA chciałabym b.odmienną prezentację, a wiec.
    Świąteczną z koniem bądz żelkiem, do tego awatar.
    I tam jeszcze co chcecie. [=

    Żelelek/hwr

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak zrobić żeby na tle był obrazek? Bo chciałabym żeby było tak że jest moje tło np. czarne tło a na tym tle gdzieś w rogu obrazek. Np. Jakaś postać. Ale tylko w tym rogu. Da się tak zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  72. hej.xd
    mam taką wielką dla was prośbę - niech ktoś mi życie uratuje i zrobi mi tło w postaci sygnatury .♥ odwdzięczyłabym się jak tylko chcecie! + proszę napisać na moje gg, kto znajdzie czas 38108114, dałabym materiał. :) jeszcze raz bardzo proszę .<3 lub proszę na mój e-mail: tommo-tomlinson@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. proszę o zestaw z flagą USA ♥ PROSZĘ ;C

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P