wtorek, 7 sierpnia 2012

Hello.

Hej jestem Leksanaa. ♥ ( znajomi mówią mi remi )
Rocznikowo mam 14 lat.
Interesuję się fotografią, grafika komputerową i życiem codziennym.
Postaram się spełnić wasze oczekiwania i spróbuję nie odejść z bloga.;>
Chciałam dodać notatkę wczoraj wieczorem, ale nie zdążyłam.
Mój profil na zapytaj KLIK



Spis notki :

  • 2 zestawy
  • 3 napisy
  • w tym 3 skórki do licznika odwiedzin.
tła nie są mojego autorstwa!




Zestaw kluczowy ;D


gotowy kod.

Obrazki.









Bannery.






















Licznik.

kod do generatora KLIK






Zestaw muzyczny.


tło.





Obrazki.








Bannery




















kod do generatora KLIK





letnia skórka.




kod do generatora KLIK



 _____

Napisy .

















Mam nadzieję że się podoba. pa ; )

41 komentarzy:

  1. Jesteś świetna : ) !

    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. robisz mega zastawy, zrob isz mi zestaw z tajemnice domu anubisa:
    tło
    -kursor
    -napisy, o mnie itp.
    i pinezki: z :Nina Martin,Fabian Rutter, Amber Millington,Patricia Williamsom,Alfie Lewis,Eddie Miller,Mara Jaffray,Joy Mercer,Jerome Clark
    napisałam, imiona i nazwiska, gdybyś nieznała , żeby było łatwiej w google ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie, ten blog potrzebował kogoś takiego tak ty :) Powodzenia ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace i cześć :). Mam nadzieję że NIE odejdziesz bo naprawdę śliczne są twoje robótki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No ładne, ładne :) Jak na razie nie wyróżniasz się wśród redaktorek, ale jak widzę na blogu jest zapotrzebowanie głównie na zestawy, więc je rób, dobrze Ci to idzie^^
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobisz zestaw z Fernando Torresem ?

    OdpowiedzUsuń
  7. No więc. Jak zapewne każdy zauważył, na tym blogu jest menu. I w owym menu były dodawane do poszczególnych kategorii dodatki/grafika. Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że wszyscy mają to bardzo daleko, a przecież wtedy o wiele łatwiej wyszukuje się rzeczy, które nas interesują. Proponuję gdzieś stworzyć podkategorię 'zestawy', oraz 'skórki do liczników' i tam dodawać linki do poszczególnych notek. Myslę, że tak bedzie wszystkim wygodniej, a wklejenie linku to naprawdę niewiele roboty. To oczywiście tylko moja propozycja. Przepraszam, że piszę pod postem, ale nie wiedziałam gdzie mogę się wypowiedzieć na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego o tym piszę? Bo po prostu robi się śmietnik. Nikt nie wie co już było, a co nie, ludzie zamawiają po kilka razy to samo.... :/

      Usuń
    2. + czy ktoś jeszcze pamięta, że istnieje taki dział jak 'zamówienia'? Z tego co wiem, one nie powinny być pod notkami, tylko właśnie tam.

      Usuń
    3. Dział zamówienia jest już tak zapełniony , i moim zdaniem powinna być nowa zakładka. Ale tylko Mackie może to zrobić.
      Wstęp do notatek które napisał mackie ma tylko on, i zamieszczał już liczniki stworzone przez lee w tamtym poście. Napisze do niego. ; )

      Usuń
  8. Yyyy... napisy odgapione od Feminite - taki sam obrys cien, czcionka.
    Weź wymyśl coś własnego, a nie zgapiaj.

    LoveChoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo nie bronię, ale wszystkie redaktorki robią zestawy i to na nie jest największe zapotrzebowanie, więc wiesz... A skoro ludziom podobają się takie cieniowane itp, to niech robi.

      Usuń
    2. LoveChoc, uwierz mi, pewnie wiele osób już zrobiło podobne napisy, nawet jeśli nie są redaktorkami na tym blogu.

      Podobne? Może. Ale nie identyczne, więc każdemu mogą się przydać.

      Usuń
    3. No i? To moje zdanie. Czemu Leksana nie odpisze tylko "obrońcy" się znaleźli.
      Zawsze tak traktujecie nowe:
      "oo super" "aaa fajne"
      żałosne -,-"

      LoveChoc

      Usuń
    4. Eeee.. Ty. ! Nie przeginasz przypadkiem ?
      To, ze zestawy są podobne to nie znaczy, że Leksanaa od gapia od .Feminite. , może akurat podobają jej się te opcje, te odcienie, hm ?
      Najpierw pomyśl, a potem napisz.

      Usuń
    5. Ozdobiłam napisy tak, bo fajnie to wygląda.
      Jak mi nie wierzysz to trudno.

      Usuń
    6. LoveChoc, ja nikogo nie bronię, tylko robię dokładnie to samo co Ty :) Wyrażam swoje zdanie, a do tego każdy ma prawo :)

      Usuń
  9. Leksanaa, nie wiedziałam, że chcesz tutaj być redaktorką, ale to dobrze, niech ktoś zrobi z tym blogiem porządek, bo już w pewniej chwili myślałam , ze to koniec tego bloga, ale mam nadzieję, ze dobrze zadbasz o niego, bo jakby nie patrzeć to Feminite pewnie odejdzie, Festis już baardzo dawno nic nie dodała, a Mackie 0 , nic wgl już nie dodaje ! Leksanaa robisz świetne dodatki !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobisz takie o FC Barcelonie ? ;*
    Ps ; te są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mi się tak zdaję że trochę panuje tu nieład a to dlatego ze redaktorki nie mogą wstawić tego do menu tylko może to Mackie zrobić.

    A tak wgl to ocenicie moje menu rozwijane na blogu.
    Wysokie Obroty!

    OdpowiedzUsuń
  12. beznadziejna jesteś wgl. głupie to. Najlepsza jest Feminite, a Ty to dno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niech Leksana odejdzie, wtedy ten blog na pewno odzyska życie!Gratuluję inteligencji!Jestem twoim wielkim fanem Anonimie.
      Ja uważam że jest świetna, a ty jesteś zazdrosny bo nie potrafisz czegoś takiego.
      To nie ona spada na dno tylko ty!

      Usuń
    2. Aha, jesteś mondra. : O
      <:
      <:
      <:
      <:
      <:
      <:
      Buahahahahahahahahahaha ..... /

      Usuń
  13. Anonimowy, nie wiem co ci się nie podoba, jest fajne, dziewczyna umie robić i chce. A Ty pewnie tak jak poprzednik napisał zazdrościsz i tyle. Ale gdy się zazdrości to nie trzeba od razu czegoś takiego pisać. -,-

    Lepiej było ominąć tego bloga z daleka.
    ----
    A co do Leksany, jesteś cudowna, robisz świetne rzeczy i napewno zostaniesz i nie przejmuj się niektórymi anonimowymi, którzy potrafią być tacy bardzo mądrzy przez ' animowość ; -,- .
    Oni zazdroszczą i tyle, a ty rządzisz. : D < 3 .
    Wuch, ale się rozpisałam. : D

    OdpowiedzUsuń
  14. Odzyska życie blog bo jest Mackie genialny i Feminite. ; x

    OdpowiedzUsuń
  15. LUDZIE ! Co wy tutaj wypisujecie ? Szczególnie Anonimy ! .Feminite. nie jest jedyna co robi takie napisy, inni ludzie też takie robią juz od bardzo dawna, to , ze Leksanaa zrobiła te same efekty, to nie znaczy, ze ściąga ! Nie wiem czy nażarliście się czegoś czy co ? Bo to co tutaj wypisujecie to czytać się tego nie da, Leksanaa dodała dopiero 1 post i to powitalny, a wy już zaczynacie swoje hejtowanie -.- A może byście się ujawnili to wtedy będziemy najeżdżać na wasz blog i zobaczycie jak to jest ? Nie wiem, ale tak nie powinno być, ze inni hejtują kogoś niewinnego , niestety mamy takie prawo w Polsce, ze nikt z tym nic nie zrobi, niestety -.- Mnie oczy bolą od tego czytania, nie wiem czy dobrze nazwałam to hejtowaniem , ale inaczej tego nie umiem nazwać. Leksanaa , ja wiem, ze inni Ci pewnie to pewnie mówią, ale nie przejmuj się nimi, tymi anonimami , robisz na prawdę ŚWIETNE dodatki, pamiętaj o tym, że masz talent do robienia różnych dodatków !

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne dodatki. ( :
    Ale widziałam lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja mam wrażenie, że niektóre osoby komentujące tego bloga nie wiedzą nawet co to jest netykieta...
    Takie kilka punktów:
    "zakaz pisania wulgaryzmów"
    "zakaz spamowania (m.in. wysyłania niechcianych linków do stron)"
    "zakaz pisania kilka razy z rzędu"
    "zakaz pisania wiadomości wielkimi literami" (CapsLock oznacza krzyk)
    "zakaz nagabywania osób, które sobie tego nie życzą"
    "zakaz pisania naprzemiennie wielkich i małych liter (tzw. nowomowa internetowa, poke-pismo)"
    "nakaz używania emotikon z rozwagą (mają być dodatkiem do tekstu, a nie główną treścią)"

    Myślę, że to te najważniejsze. Jeśli ktoś chce przeczytać wszystkie zasady przyzwoitego zachowania w internecie, odsyłam na Wikipedię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym Anonimem.
      < : .
      .
      ....

      Usuń
  18. to 'coś' ( :D ) z gitarą jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz przeczytałam 'to coś' to Bannery

      Usuń
  19. ej a ja mam pytanie.
    bez nie pisze się przez h ?!
    WITHOUT a niee WITCHOUT ?!
    dnoo >.<
    sprawdź w słowniku.
    albo przerób.
    bo takiego na profil chyba nie wstawisz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam.
      spojrzałam tylko na 2 pierwsze.
      ostatnie jest dobrze!
      tylko te 2 od góry ;<

      Usuń
  20. fajne!!!
    ps.oco wam chodzi z tym obrażaniem anonimów???
    jeśli ktoś dodaje komka jako anonim to nie boji sie odp. tylko może poprostu niema konta???(jak np.ja)I NIE JESTEŚMY "DZIECIAKAMI BEZ MÓZGÓW" CZY COŚ W TYM STYLU .poprostu wyrażamy swoje zdanie
    I żeby nie było znowu wielkiej wojny moje konto na zapytaj sisi/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy mi się to śni, czy naprawdę to jest takie (za przeproszeniem) zaje.biste??? Leksano! Właśnie kogoś takiego jak ty potrzebował ten blog! Ożywiłaś go, NIE ODCHODŹ!!!!!! Twoje dodatki są super!!!! Szczególnie ten miłosny napis oraz napisy z kluczami!!!!!
    Byle tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pobieram jeden z obrazków :) www.modne-ciuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej zrobiłabyś takie napisy tylko z football ( jak te trzy ostatnie )
    proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. aprawdę sliczny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobisz mi zestaw z kotami pLis

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P