niedziela, 19 sierpnia 2012

Zestaw - kot . :3

Dzień Dobry !
Zaczynamy notkę z zamówieniami ! : D
Pierwsze zamówienie ; zestaw z kotem .
Oto jest ! :3
W skład zestawu wchodzą :

  • Tło
  • Napisy: Cześć, O mnie, Regulamin, Pa
  • Kursory (3)
  • Pinezki (3)
  • Gify (3)
  • Obrazki (3)
Chcesz zamówić, lub zobaczyć zestaw ? 
Odpalaj !

Oto tło ;


Powitalne/pożegnalne teksty . ;



Kursory :
Kot Kotek Meow . ;3
Pinezki :


 


Gify:

Obrazki:








Uff, koniec .
Mam nadzieję, że zestaw się podoba i komuś się przyda ! : D
Do zobaczenia w następnej notce ! :3
Zamawiajcie, zamawiajcie . ; D

Zamówienia z poprzedniej notki postaram się wykonać jak najszybciej, ale uwierzcie, że to zajmuje bardzo dużo czasu i jest pracochłonne, więc nie sądzę iż zrobię wszystko dzisiaj . : )

Papa ! : *

( Oceniajcie, komentujcie i zamawiajcie . )

14 komentarzy:

  1. Śliczne!
    mogłabyś dla mnie wykonać zestaw z Mugi z anime K-on?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, jestem fanatykiem kolei oraz kabaretów i intryguje mnie zestaw z odrobiną kolei, a i kabaretów zarazem. Jestem ciekaw, co wytworzysz.

    P.S. Jeżeli chodzi o kabarety, to fascynuje się Paranienormalnymi oraz Nowakami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Bardzo mi sie podoba. Mam prosbę.. czy byłabyś tak miła i zrobiłabyś mi kursor z Harrym Stylesem z One direction.. tylko taki żeby go bylo widać. Moze być to poprostu jego popiersie. Byłabym wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę zamówić gifa z psem , żeby pasowało do profilku- http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1485181.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Chiciałabym zamówić zestaw z MLP. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ! ;D
    Mogłabym zamówić zestaw ? A mianowicie: czarne tło z zaokrąglonymi brzegami i szarym, prześwitującym miejscem na pisanie; pinezki z: Nirvaną, Video (zespołem), Marilyn'em Manson'em, Guns'N'Roses, Black Veil Bride. I napisy: Welcome, About me - najlepiej z motywem kruka. I jeszcze 2 pinezki: jedna z kotem rasy birmańskiej z napisem Saba, a druga z psem rasy wilczur z napisem Sheeba.
    Byłabym ogromnie wdzięczna. Z góry dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale suer~! Bardzo mi się rzyda. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielkie! Wykorzystałam tło. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super napisałam własną książkę ale nie mam jej na profilu nie ma jej??? no a możesz zrobić zestaw z my little pony no wiesz mi zależy na kursoże zdjęciu gifu i powitaniu chcę powiękrzyć mój profil to zrobisz???plisssssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem że jest już to ale zrobiłabyś dla mnie zestaw z the cat pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomocy bo wklejam o mnie to się usuwa -.- Link konta http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2433794.html

    OdpowiedzUsuń
  12. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2433794.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję. Dodałam te napisy na mojego bloga, o kotach. :3
    http://kociarniapl.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P