poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Zestaw SpongeBob.

notatka miała być dodana później, ale znalazłam darmowe wi-fi i nie mogłam się doczekać.

W tym poście znajdziecie zestaw ze spongebobem. ;>
Notatka dodała się automatycznie.
Więc nie zdziwcie się jeżeli nie będe odpowiadać na wasze komentarze.
Mam nadzieję że zestaw się spodoba. ; )


Spis notki

  • Tła
  • Obrazki
  • Bannery
  • Kursor
  • Pikselki









tła. 



















obrazki.













Więcej obrazków znajdziecie tutaj .
Kody otrzymacie dzięki tej str., KLIK



Bannery.

















Kursor.



Pikselki.
nie są mojego autorstwa.






Można zrobić tak zeby wszystkie były obok siebie.
efekt:


Wystarczy że kody wkleicie obok siebie bez żadnych spacji.



Mam nadzieję że notka się spodobała. ;>
Następna notka już w czwartek o godzinie 14.00
zestaw z psami

21 komentarzy:

  1. zróbcie zestaw z Pamiętnikami Wampirów

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko mi kursor nie działa ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś zrobić taki zesta z serialem "Pamiętniki wAMPIRÓW"? Zwłaszcza z Eleną i Damonem :) I z RBD :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś (chyba że jesteś płci przeciwnej x d) zrobic rockowo - metalowy zestaw? x D Jakoś tak mi się nie widzi te site models itd. Najwyżej te "pikselki" u mnie na profilu ((zapytaj)) denszą x D
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1411815.html

    OdpowiedzUsuń
  5. O co chodzi z notka została dodana automatycznie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaplanowała to na inną godzinę, paczyłam .

      Usuń
    2. Tak jak wyżej. :>
      A jeżeli nie wiesz co to notka automatyczna to już tłumaczę.
      Kiedy piszesz jakąś notatkę, możesz sobie ustawić aby dodała
      się wybranego przez ciebie dnia i na wybraną godzinę. :>

      Usuń
  6. Po raz kolejny jestem pod wrażeniem! Świetna notka, a szczególnie podobają mi się pikselki i napisy! Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie, jak zrobić żeby to menu u góry się rozsuwało?
    Proszę pomóżcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo proszę o pomoc. Jak się robi meny rozwijane? Odwdzięczę się, błagam pomóżcie od kilku dni szukam i nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukasz menu rozwijanego hmm... trochę się musisz namęczyć...żartuję proszę wchodzisz tu a następnie w "menu rozwijane"

      http://autawysokieobroty.blogspot.com/

      to mój blog więc wszystko co tam jest na pewno działa jest też takie menu jak na tym blogu

      Jak się odwdzięczysz?


      Usuń
  10. super te gify ! ♥ reszta też :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie , no jesteś zajefajna!!
    Kocham te zestawy! I kocham Ciebie!
    Jesteś genialna!
    AliceCullen118

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabyś zrobić zestaw z Kamilem Bednarkiem , reggae ? byłabym baardzo wdzięczna .

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P