poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Kursor ( zamówienie ) + PROŚBA DO NATRĘTNYCH .

Nie reklamujcie się tu, nie wykonujcie naszych zamówień, ogarnijcie się .
Jeśli jeszcze raz zobaczę, że ktokolwiek wykonuje zamówienia KTÓREJKOLWIEK z redaktorek, od razu ma bana . PERMANENTNEGO .

Ludzie, pomyślcie . Czy ja mam wchodzić na wszystkie blogi i pisać pod każdym zamówieniem
"H1h1h1h1h1, zr0|31ł4m z4móff10N|<0 T3! |)\3D@|<T0R|<! ! N4P15H N4 m0i3 $ff374śN3 G13 G13 G4|)ó G4|)ó 4|3Y |)0$74(1 h1h1 |<0|)z1|<. P4P47|<1  ^^ :) xP"

Bardziej po polsku :
" HiHiHiHiHi, ZrObIłAm ZaMóFFiOnKo ThEj ReDaKtOrKi !!:**** ^^ NaPiSz Na MoJe SffEtAśNe GiE gIe (gAdU gAdU) sZeBy DoStAć HiHiHiHiHiHi KoDzIk. pApAtKi!:******************************** "

Chyba nie chcecie ........
Więc nie róbcie tego tutaj do cholery ! -.-

Oto kursor :

Kursor

24 komentarze:

  1. Nie wiem co powiedzieć, poważnie! :D On jest prześwietny! Dziękuję za zrealizowanie zamówienia. Dziękuję, dziękuję i raz jeszcze dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To co piszesz to prawda.
    To jakbyś dostawała wypłatę i przyszła sobie taka "enamored" i powiedziała:
    Ja to wezmę!
    To jest chore...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, bardzo mi przykro, wybaczysz mi? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się. Wy to robicie kilka godzin może nawet i kilkanaście a ktoś sobie skopiuje kod i mówi pewnie, że sam albo sama to zrobiła to jest chore

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie rację, tak nie powinno się robić, ale ja tu z innego powodu:
    Bo ostatnio nie mogę wgl zrobić sobie na SuperSkładaczu tła... Nie wiem czemu, ciągle mi błąd wyskakuje i nie mogę zrobić , powie mi ktoś czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądarka Google Chroome

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia . ; o .
      U mnie normalnie działa .
      Też mam google chrome . A jaki błąd wyskakuje ?

      Usuń
    3. za dużo zdjęć sklejasz

      Usuń
  6. A co to jest na tym kursorze? Bo mi się wydaje, że to jest symbol śmierciożerców z HP, ale nie do końca mam dobry wzrok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :3 Chyba zmienię kursor na blogu :d

      Usuń
  7. Dobra, odczepcie się od niej, chyba przeprosiła -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. A zrobiłabyś mi zestaw z serialem The Secret Circle ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamawiam Zestaw z Bellą Thorne. (Ale wszystkie dodatki, zdjecia,kursory itd mają być z TCA 2012)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Jak już jesteśmy przy zamówieniach, to bardzo bym prosiła jakiś zestaw z K-Pop'em, najlepiej z zespołami: Big Bang, 2NE1, B2ST i D-Unit, ew.B1A4 , chodzi mi np.o kursory, ale nie o tła itp., po prostu takie dodatki ^^
    Oo już zobaczyłam co było ostatnio z Arianą. To ja bym poprosiła z tymi koreańskimi zespołami, które wyżej przedstawiłam: obrazki, powitania, gify, kursory, pinezki ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Zayebisty! Śmierciożercy! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobisz mi zestaw z kotkami? DZIĘKI. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej.

    Ten blog jest poprostu zawalisty dzięki niemu mamy fajne profilki na zapytaj ;d

    A mogłabym prosić o zestaw z victoria justice ,miranda cosgrove i rbd może być razem

    z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  14. Siemka. Ten blog jest zarąbisty! :D
    Czy mogłabyś zrobić zestaw z Pamiętnikami Wampirów? Czyli powitanie i wgl.
    Z góry dziękuję. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale spokojnie Festis ! ; )
    enamored przeprosiła i nie była pewna tego co robi.
    ale już jest dobrze. ; >

    OdpowiedzUsuń
  16. ten blog jest super :)
    o i Leksana.♥ dzięki za zestaw z psem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zrobić kursor???
    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=657uIt0TVhg :D

      Usuń
  18. Śmierciożercy ;D Kocham HP

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P