piątek, 24 sierpnia 2012

Wyjeżdżam. ;)

Hej.
Chciałam was poinformować, że nie będzie mnie przez tydzień na blogu bo jadę do Niemiec.
Wiem, że to ostatni tydzień wakacji ale my tak zawsze. ; p
Mam nadzieję że w tym czasie pozostałe redaktorki będą "opiekowały" się blogiem. :>
W tym czasie kiedy mnie nie będzie , notatki będa się dodawały automatycznie.

Pierwszy zestaw KLIK -27 sierpnia godz. 16.00
Drugi zestaw KLIK- 30 sierpnia godz. 14.00
Link do poprzedniej notki,  KLIK.

Aby notatka nie była pusta dodaje zdjęcia Justina Biebera do tła po boku.
na zamówienie.


Papa ! ;D














z góry przepraszam że tylko dwa.
jeszcze raz pa ! ;D



3 komentarze:

  1. miłego pobytu!
    jesteś moją ulubiona redaktorką!
    nie spieprz tego.
    mam pytanie
    jakie to będą zestawy?

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P