piątek, 24 sierpnia 2012

Wyjeżdżam. ;)

Hej.
Chciałam was poinformować, że nie będzie mnie przez tydzień na blogu bo jadę do Niemiec.
Wiem, że to ostatni tydzień wakacji ale my tak zawsze. ; p
Mam nadzieję że w tym czasie pozostałe redaktorki będą "opiekowały" się blogiem. :>
W tym czasie kiedy mnie nie będzie , notatki będa się dodawały automatycznie.

Pierwszy zestaw KLIK -27 sierpnia godz. 16.00
Drugi zestaw KLIK- 30 sierpnia godz. 14.00
Link do poprzedniej notki,  KLIK.

Aby notatka nie była pusta dodaje zdjęcia Justina Biebera do tła po boku.
na zamówienie.


Papa ! ;D














z góry przepraszam że tylko dwa.
jeszcze raz pa ! ;D



3 komentarze:

  1. Fajne zdj choć nie lubię JB

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego pobytu!
    jesteś moją ulubiona redaktorką!
    nie spieprz tego.
    mam pytanie
    jakie to będą zestawy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy ma takie brudy we włosach xD

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P