niedziela, 10 lutego 2013

Info - sprostowanie + ask

Siema,
Dodaję sprostowanie na swoim blogu, to i tu też ;)
Chciałam was poinformować o zawieszeniu mojej działalności na blogu.
Po prostu wolę spędzać czas z przyjaciółmi, niż All day, all night siedzieć na blogach.
Może kiedyś wrócę, nie wiem czy Mackie mnie usunie, zobaczymy :)
Przepraszam też, że wcześniej nic nie dodawałam ani nie napisałam c;

Wszelkie pytania do mnie kierujcie tutaj;

Podałam też w opisie swojego fejsa :)

Postaram się na nie odpowiedzieć .
Pozdrawiam, życzę udanych ferii ;*

Julka

2 komentarze:

  1. Nieeeeeee.Proszę nie zawieszaj :( Lubię jak prowadzisz bloga :)
    Szkoda..... zapraszam do siebie :)
    nasze-beagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zawieszasz. ;(
    Ale nie namawiam i nie przekonuję Cię do zmiany zdania. To Twoja sprawa i Twój czas.
    Ja też siedzę kilka godzin na kompie i piszę notki na blogi, robię nagłówki i tła, ale nie mam przez to czasu na nic innego.
    Liczę na to, że niebawem wrócisz.
    Byłoby mi miło, gdybyś znalazła chociaż czas, żeby zajrzeć do mnie: kittalaya.blogspot.com
    plastic-clouds.blogspot.com
    Również pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P