piątek, 28 września 2012

Menu rozwijane ? O.o

Hej, jak wiecie nie mam za dużo czasu, a wiele z was potrzebuje rozwijanego menu, takiego jak na tym blogu.. Szczęśliwie w niedawnym komentarzu napisał na ten temat niejaki Chomik, który opracował takie menu na swym blogu :D Zapraszam więc pod adres http://autawysokieobroty.blogspot.com/p/menu-rozwijane.html :D

Niestety, jest jedno "ale" :P Menu te są nieco trudniejsze do wstawienia (a tym bardziej wystylizowania) niż większość dodatków na tym blogu.. Pytanie więc czy dacie radę? :D Czy może przydałby się jakiś generator i/lub videoporadnik do tego? :P

Btw - myślę już nad nowym, dosyć oryginalnym dodatkiem :D Jak tylko znajdę czas to stworzę :)

46 komentarzy:

  1. Jak dla mnie nie trzeba żadnych pomocników. Z tą instrukcją wstawienie menu jest banalnie proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie łatwe, fajny pomysł. Jednak myślę, że generator byłby przydatny, bo nie każdy orientuje się w tych kodach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyda mi się. - zapraszam dopiero zaczynam ale proszę komentuję i obserwować http://senotobie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała dokładny filmik bo niemogę się połapać w tym instra z tego bloga nie pomogła :(
    A najlepiej generator i videoporadnik :P
    A moż egenerator?
    O.o nw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może po prostu się podszkolisz troszkę? Polecam tą stronę: www.kurshtml.edu.pl

      Usuń
    2. Btw, generator i videoporadnik? Czyżby obsługa generatorów była zbyt skomplikowana?

      Usuń
    3. Anonimie - fajnie jeśli Ty znasz się na takich sprawach ale ten blog jest dla wszystkich, bez żadnych wymagań :P

      Usuń
    4. Biedny Wojciech... :<
      Czymże zasłużył sobie na takie tortury?
      Co on wam ludzie zrobił?
      Nie wiem dlaczego skazaliście go na takie męczarnie..
      Jego nazwisko musi widnieć na avatarach jarających się nim dzieciaków.
      Pewnie pełno tych dzieci ma cały pokój w jego plakatach i komputer zawalony jego zdjeciami.
      Biedny, biedny Wojciech ! :<


      A co do menu :
      To nie jest takie skomplikowane. Ale wielu osobom przydałby się generator, bo nie znają się zbyt dobrze na html. Ale rozumiem, że nie masz czasu aby ten generator stworzyć. Więc zrobisz jak uważasz.

      Usuń
    5. Daruj sb anonimie.
      Jestem w 1 gimnazjum :)
      A i to normalne że wielbie swego idola nic ci do tego?

      A niby czemu biedny? o.o
      To że go lubie i mam jego zdjęcia to nic nie znaczy :P

      Usuń
    6. Hahahahahahahahahahahahaha .
      1 gimnazjum, już się ciebie boje.
      A no tak .. Przeciez jesteś juz dorosła.
      Hahahahaha. XDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    7. Wypierdalaj!
      No jestem i nic ci do tego, odpierdola się!

      Usuń
    8. O nie!
      1 gim. i już przeklina.
      Duża dziewczynka.
      Jeszcze tylko musisz zacząć kupować alkohol a wtedy będziesz dorosła. :)

      (inteligencja niektórych gimnazjalistów takich jak love.. )

      Usuń
    9. Nie pije i nie palę oraz nie biorę.
      A przklinać to nawet niektóre w podstawówce przeklinają.

      Usuń
    10. Aha. i bierzesz przykład od dzieci z podstawówki ? :)
      lol.

      Usuń
    11. Nie raczej nie. :)
      Przeklinać zdarza mi się kiedy mam zły dzień albo ktoś mnie zdenerwuje.

      Usuń
  5. Hmm myślę że jak bym posiedziała, to bym załapała :) Ale videoporadnik mógł by tu wiele zdziałać :) właśnie szukałam po całym necie jak się robi rozwijane meni :D I akurat tu weszłam i proszę ^^ Dziękuję! samo to już mi się przyda :) Ale nad poradnikiem pomyślcie :D Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra jednak nie mogę się w tym połapać ;/. Wideo poradnik powinien pomóc;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mackiewiczu, zamiast myśleć nad tym nowym dodatkiem ( jak mniemam odwiedziny ^^) rób go najszybciej i bez gadania :>


    ~ Leciak

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sobie bez problemu poradziłam w pół godziny za pomocą TEJ STRONY. Pozdrowiam i myślę, że nie potrzeba żadnego generatora, bo to wcale takie trudne nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja poproszę generator, bo nie ogarniam tego za bardzo xP

    Z góry bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardziej by mi pomógł generator bo takie coś ciężko mi jest stworzyć samemu ; ll

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi by pomógł bardziej generator :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczepisty blog!
    Zapraszam na mój blog o dodatkach. ;)
    Nowy post - zestaw NIRVANA ! --> http://dodatek-na-dzis.blogspot.com/2012/10/zestaw-zespo-nirvana-zamowienie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie: transsexualtsar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. YYYYY... KIEDY BĘDĄ NOWE POSTY JEST 5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Generator!
    Marzę o rozwijanym menu, ale niestety nie umiem go ładnie obrobić, by pasowało do bloga :c

    OdpowiedzUsuń
  16. generator-to jest to. otóż marze o tym menu, ale nie radzę sobie z kodami,

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypominam, że od wakacji czekamy na wyniki konkursu na skórkę licznika -_-

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam, ale chciałam zgłosić iż muzyczka na profil na Zapytaj nie działa :<.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. generator wogóle tego nie ogarniam

    OdpowiedzUsuń
  20. Generator! Proszę... :<

    OdpowiedzUsuń
  21. z praktycznego punku widzenia wystarczy tylko o css ach poczytać, nie jest to nic trudnego

    OdpowiedzUsuń
  22. Mijają dni, mijają lata a Macke po necie lata!
    Tra la la trata ta i notek ciągle brak !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Taa. A jak Mackie już zrobi notkę, to zaraz będą pretensje, że nie ma
    a) nowego dodatku
    b) generatora
    c) poradnika video
    Niepotrzebne skreślić.

    A Mackie teraz traci czas na robienie generatora/poradnika video, bo przecież z ankiety wynika, że trzeba zrobić instrukcję obsługi generatora. No bo przecież to takie trudne......... Ludzie, zastanówcie się, czy na pewno nie wystarczyłby Wam poradnik video, bo pogłówkowanie przez 5 minut jeszcze nikomu nie zaszkodziło. A trudne to naprawdę nie jest, moja koleżanka, która nie umie czcionki pogrubić to ogarnęła. Więc teraz nie miejcie pretensji, że brak nowej notki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Próbowałam to zrobić i mi nie wychodzi! Proszę o jakiś generator lub film...

    OdpowiedzUsuń
  25. http://mymyslefandtime.tumblr.com/post/34426510237 reblog this plis ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mogłabym prosić o baner na bloga z napisem: No more ♥
    Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Ale chodzi mi o taki podłużny baner który będzie można wstawić na całą szerokość nagłówka. Głównie chodzi mi o kolory; Fioletowy, biały, niebieski i różowy. :)
    Jeśli nie chcesz no worries. :) x

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę przyznać że rzeczywiście jest to dobrze wytłumaczone (wyszło mi już za 2 razem)

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę o zestaw z Julią Fabiszewską jak by mogło niech zabiera :

    -6 zdjęć

    -Puzle

    -Kursor

    - Tło

    -Awatary


    Napisy typu : About Me , Hej , Pa !

    Jak będzie to z góry dziękuje jeszcze skomentuje i napewno polecę bloga !!!


    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się to w sumie nie przyda, ale pomysł fajny :p

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się to przyda. Jak możesz to powiedz jak to zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ;< ;< nie moge znaleść tych linków!

    OdpowiedzUsuń
  33. Co w tym trudnego? IQ ryby trzeba mieć, aby to załapać.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P