sobota, 14 lipca 2012

zamówienia - part1

wszędzie dobrze ale w domu najlepiej.!! <3


pozwólcie że coś napisze...
LeeMealitie, czemu odeszłaś?
Byłaś najlepsza z nasz wszystkich .!
Kto teraz będzie wykonywał twoją pracę która była niepowtarzalna i świetna.!?
mam nadzieję że jeszcze kiedyś tu wrócisz . ; ) 


a teraz przejdę do tematu..
mam do was kila spraw .
  • piszcie szczegółowo co zamawiacie, np. jeśli chcecie zestaw napiszcie co ma się w nim znajdować. 
  • czy zestaw z Arianą Grande i Big Time Rush ma być razem, czy osobno ?
  • nie zamawiajcie czegoś co już było, a jeżeli koniecznie chcecie to napiszcie.
  • jeżeli chcecie coś jeszcze do zestawu, to napiszcie. ; )
ok. no to przejdźmy do zamówień.
jutro druga połowa ( jak się wyrobię to jeszcze dzisiaj. )

zestaw wakacyjny.
bannery i tło. 














źródło-dolliecrave.com



kod do gotowego już tła.
< podglądu nie ma, bo jestem na kompie z małym monitorem . ; p >


_____


 zestaw milorda . 
bannery, tło i uniwersalny napis. 

























tło.



______

napisy..




z kwiatami i bez. ; )


















____

puzzle.























uff.. nareszcie. 
i przypominam że jeśli chcecie coś do zestawu to śmiało piszcie. ; )
next note > zamówienia part2
next next note> instrukcja na puzzle. 

36 komentarzy:

  1. biorę puzzle z 1D i napis Original profile , bo mi bardzo pasuje do wystroju mojego profilu : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mogłabyś zrobic puzzle z Irlandią ? Z góry dziękuję : )

      Usuń
  2. A czy mogę prosić o puzzle z Anną Muchą oraz z Maite Perroni?Bardzo ale to bardzo mi zależy:)Z góry dziękuję..

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent! ;3 Biorę puzzle z 1D i z Justinem ;3 Mam taką prośbę...Zrobiłabyś zestaw z serialem ,,Pamiętniki Wampirów" lub ,,Victoria-Znaczy zwycięstwo" ? W tym zestawie poprosiłabym :
    -tło
    -puzzle
    -napisy,kursorek
    -kilka fotek ,gifów i jeśli można zdjątka z tzn. taśmą ;*
    Byłabym b.wdzięczna. ;3 Jeśli możesz odpowiedz mi tutaj jak najszybciej ;3 Chciałabym wiedzieć czy się zgodzisz.
    A co do notki...boska ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za puzzle 1D i z Londynem ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamawiam tło z anime Shaman King, co po dokach są poruszające się obrazki jak na taśmie, puzzle z Shaman King z Yoh, Hao, HoroHoro, Renem, Mantą, Anną i Chocolove.

    נαяαм ѕιę ѕнαмαи кιиgιєм ι нασ χ∂ (nick na zapytaj.onet.pl

    Chcę to zamówić, ponieważ chcę, aby te dodatki pasowały do mojego profilu na zapytaju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałam zestaw Big Time Rush, ale z Arianą nie. Oczywiście możesz dać w jednej notce, ale żeby były oddzielone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też zestaw z Big time rush ale bez Ariany

      Usuń
    2. Ej...Wy nie zamiawałyście te Zestawy!
      Tylko ja!
      Więc nie zamawiajcie za mnie.
      Chcę osobno z Arianą i osobno Z BiG Time Rush!

      Usuń
  7. A teraz wyraze swoja oponie. Mialam nadzieje ze nie wrocisz i zostanie tylko Fem i Lee. Puzzle sa brzydkie a napisy nieudana kopia Lee. Tlo pobrane z internetu, widzialam.je juz. Koloey napisow w puzzlach nie pasuja. I jeszcze jedno Anonim- nie oznacza gorszej osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i taka jest twoja opinia, ale te dodatki mi się podobają

      Usuń
    2. Weź się ogarnij anonimie.
      Po pierwsze LeeMealitie i Feminitie wszystkie swoje dodatki biorą z gliteruje.blog.onet.pl
      1.LeeMealitie instrukcje na napisy wzięła z tamtej stronki.
      2.Feminitie wszystki bierze z tamtego bloga.
      3.Gdyby nie Mackie i impossible ten blog byłby marną kopią gliteruje.blog.onet.pl
      takie jest moje zdanie.

      Usuń
    3. powiedz mi co biore z gliteruje? daj przylkad przynajmniej 2 i zalacz linka

      Usuń
  8. O właśnie o to mi chodziło
    bardzo Ci dziękuje <3



    Piekny.jak.lotos

    OdpowiedzUsuń
  9. czy mogłabym poprosić o puzzle z trzema muzykami: Dan Auerbach, Jamie Hince i Steven Ansell z sercem bez napisu? o sygnaturę z Alison Mosshart i Florence Welch? i jeszcze jedną sygnaturkę z The Wanted z Nathan'em na przodzie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, dałabyś radę pokazać jak zrobić tło w podobnym stylu? Byłbym wdzięczna :) I dokładniej mówiąc chodzi mi raczej o napis, który pozostaje przy przesuwaniu w dół. :
    http://www.photoblog.pl/29marzec/127690220/514.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, fajne napisy i puzzle.

    OdpowiedzUsuń
  12. Thx , są mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o Big Time Rush bez Ariany , mogła byś dla mnie zrobić pliska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, fajne puzzle.
    Zapraszam do mnie! ;)
    nastolatka-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hej chciałabym, taki napis "hej", tylko taki ciemniejszy, czarny?
    z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę o zestaw z harrym potterem czyli
    -tło
    -napis : Witaj- z HP, O mnie- z Ronem , Regulamin - z Hermioną
    Pa Pa! - wszyscy razem
    Jakieś zdjęcia, kursor , puzzle .
    I jakbyś miała czas to gify ze wszystkimi ;)
    Z góry dziękuję i przepraszam jeśli zawracam głowę ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam,że tutaj pisze,ale kiedy będą wyniki z ankiety (wiem,że jest już zamknięta,ale mam wrażenie,że Mackie 'nie żyje' :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie, czy jest lub będzie nabór do załogi bloga?

    Pozdrawiam - Harry♥Potter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoś się.
      Mackie napisał kiedyś że nabór jest zawsze .;]
      biedna impossible. ♥ wszystko robi sama.XD

      spamm ; p > http://nastolatka-mysli.blogspot.com/

      Usuń
  19. Supeer <3 Ci co mają fb klikniecie Lajka ? Proszę ;* http://www.facebook.com/pages/Zacn%C4%85-masz-urod%C4%99-milordzie-/205210282938860?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  20. Tu JulcySweet z zapytaj zamawiam imię Mariola na tle z flagą Amerykańską ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Hejj . . Dałabyś radę zrobić dla mnie zestaw z końmi, ale taki inny, specjalnie dla mnie . .
    W tym zestawie proszę o:
    - tło,
    - kursorek,
    - napisy: Hello, About me, Rules, Bye,
    - obrazek: I ♥ Horses
    - puzzle.
    - kilka obrazków (dowolnych).
    Izabelak10 - login na zapytaj . .

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę o ...

    -Tło (ruchome)
    -kursorek
    -napisy:Cześć,About me,Rules
    -słuchawkę
    -przypinkę
    -Obrazek ten taki jakby animacja


    z RBD ... proszę !!!!! Pilne

    OdpowiedzUsuń
  23. A i puzzle :) z RBD:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy mogę zamówić zestaw koreański?

    Np. Annyong - na powitanie.
    Itd.

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne. ! :*** <333 ♥♥♥
    Zrobisz mi zestaw z Leo Howardem. ? :*** <333 ♥♥♥
    Błagam. ! :*** <333 ♥♥♥
    Wiesz tak z wszystkim z tłem, puzzlami i wgl. :*** <333 ♥♥♥
    A temat napisz : Zestaw z Leo Howardem żebym wiedziała które to jest. :*** <333 ♥♥♥
    Proszę. ! :*** <333 ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne. ! :*** <333 ♥♥♥
    Zrobisz mi zestaw z Leo Howardem (tylko w takim wieku jakim teraz jest czyli 15 lat). ? :*** <333 ♥♥♥
    Błagam. ! :*** <333 ♥♥♥
    Wiesz taki z wszystkim z tłem, puzzlami, tymi napisami : O mnie, Zasady itd. i wgl. :*** <333 ♥♥♥
    A temat napisz : Zestaw z Leo Howardem żebym wiedziała które to jest. :*** <333 ♥♥♥
    Proszę. ! :*** <333 ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej. Czy mogłabym poprosić napis: magickphoto
    Może być zwyczajnie ładny

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę puzzle i milordy :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P