niedziela, 1 kwietnia 2012

Gify, gwiazdy, Site i dziwactwa...XD

Witajcie, składanka z gifów. Widziałam publikowane przezemnie gify już na kilku profilach, więc myślę że się spodbało wię kolejna porcja. >.<
Popaczcie na info na samym dole posta!!!































































I mój autorski gif zrobiony na zamówienie:
Z Patrickiem Stumpem.z teledysku do piosenki "This City" 0:49 - 0:54



I jak się podoba? Jakieś zamówienia?
Bay! <3

INFO: W następnym poście coś całkiem nowego. Koniec z obrazkami. :D

20 komentarzy:

  1. Gif z Percy'm Jacksonem wymiata :D
    Mogłabym zamówić gify z anime/mangą? xD
    Chciałam zamówić w poście na zamówienia, ale komentarz nie chce się dodać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chce z anime!

      Usuń
    2. Oke, będą. Ale ni bd. to cały post tylko przy okazji czegoś.

      Usuń
    3. Hej ♥I_LOVE♥ jakiś miesiąc temu ktoś obiecał mi ruchome obrazki z Sylwią Grzeszczak. Nwm, czy Ty, czy Festis i bardzo prosiłabym o takie, da się ? Jeśli nie to proszę o szczerą odpowiedź.

      Usuń
  2. Fajne, podobają mi się ;P Mam już kilka ulubionych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. http://yourpicturesblog.blogspot.com polecam mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko moja! Znowu Hayley Williams! Proszę o więcej! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. MOGĘ PROSIĆ Z PIESKAMI <3???

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaaj :D
    Mam takie pytanie, a mianowicie mogłabyś zrobić wiecej gifów SM ? ♥ .
    Bo wgl są genialne ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie jak dodać tego gifa na profil ?

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak do wkleić na profil ?
    podoba mi się dużo , ale nie wiem jak je wkleić . ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja skopiuję sobie kilka, OK?

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P