środa, 28 marca 2012

Jedna ankieta się zaczyna, nadchodzi kolejna.. :D

Kiedy zapytałem was o możliwość stworzenia własnego adresu profilu, jakieś anonimy (albo 1 anonim, kto wie:P) krytykowały mnie wulgarnie za ten pomysł, ale z ankiety wyszło że ponad 7 razy więcej osób jest na TAK niż na NIE:

Tak 436 (73%)
Nie 63 (10%)
Nie wiem O.o 98 (16%)

A więc dostaniecie własne adresy (co miesiąc 10 najlepszych osób w rankingu, plus na specjalne okazje), oczywiście kto będzie chciał :D

Przy okazji leci nowa ankieta, tyle że szybka tym razem (3 dni) - swego czasu pojawiły się głosy że spamowanie 100 pytań dziennie "czy ocenisz mi profil" jest bardzo niefajne.. A więc powinienem tego zakazać? :P

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się, jestem całkowicie na tak, bo zapytaj jest coraz bardziej spamowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi w sumie obojętnie, już usunelam gwiazdki. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest jeden nic się kufa nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przepraszam bardzo, że piszę nie na temat, ale mam pytanie- Mackie, czy wiesz może czy na tej stronie będą działać Twoje dodatki? Dziękuję z góry :)
    http://nihhal.deviantart.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabroń spamowania ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. A przepraszam - jak można w inny sposób reklamować swój profil ? -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponawiam prośbę o zakazaniu spamowania w pytaniach.
    ---------
    Anonimowy zawsze możesz poprosić w komentarzach u znajomych. Ale skoro wolisz mieć ostrzeżenie za nieregulaminowe pytania co w końcu będzie skutkować usunięciem konta, to Twoja strata.

    Pozdrawiam!
    C_Z

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby chodziło o mnie? Po pierwsze- to nie spam, po drugie to nie jest konto na Zapytaj tylko z moimi rysunkami.
    Szkoda, że na świecie coraz więcej jest takich ludzi, którzy by Cię najchętniej pożarli żywcem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hiromi nie o Ciebie, lecz o reklamowanie w pytaniach przez użytkowników zapytaj swojego profilu ;) (dokładniej pisałam do innego komentującego). Nie wyciągaj pochopnych wniosków.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P