wtorek, 10 stycznia 2012

25 nowych kursorów. (część 7)


W skład kursorów wchodzą:
-Bella Twins
-Budyń
-Christina Aguilera
-Cristiano Ronaldo
-Delfin
-Doda
-DonGURALesko
-Klapek świnka
-Logo nirvany
-MCR
-Mickie James
-Napis Aga
-Nightwish
-Nightwish napis
-Notatnik i notatnik z długopisem
-Rihanna 
-Słoń z piosenki Coldplay-paradise
-Stone Cold
-Supernatural
-Guma do żucia
-Kostka czekolady
-Cukierki
-Lody


Bella Twins Budyń Christina Aguilera Cristiano Ronaldo Delfin
Doda donGURALesko Klapek świnka Logo Nirvany MCR
Mickie James Napis Aga Nightwish Nightwish napis Notatnik
Notatnik z długopisem Rihanna Słoń z piosenki coldplay-paradise Stone Cold Supernatural
Guma do żucia Kostka czekolady Cukierki Lody

49 komentarzy:

  1. Haha! Budyń mnie powala xD Fajnie, że zrobiłaś logo Nirvany ;33

    -Betti

    OdpowiedzUsuń
  2. : )
    Mam pytanie:
    Z jakiego programu korzystacie robiąc kursory?
    Na odpowiedź czekam w komentarzach :>

    OdpowiedzUsuń
  3. no i nie działa... Do licha.!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobisz skalmara , pana kraba i patryka
    (spongebob )

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za kursor ze Stone Cold'em !

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszee.. dacie napis z imieniem Natalia

    Bardzo bym była wdzięczna wam

    Pozdrawiam - Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Dacie kursor z napisem Wiktoria

    Proszee ? ; c

    - ρσкσℓσяσωαиα кяє∂кα

    Dziękuje z góry . ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. тαα נє∂уиα.. ♥ - Real World Cursor Editor, ale to nie takie proste, uwierz :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za te kursory! Ale mam jeszcze jedną prośbę i wiem , że to nie 'zamówienia' :P. Kursor - długopis XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję serdecznie za MCR i Nirvanę. Najlepsze chyba. ; ***

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za delfina

    OdpowiedzUsuń
  12. thx za logo nirvanyyyyyyyyyyyyy! huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aha nirvana nirvana nirvana

    OdpowiedzUsuń
  13. Spełnię wasze zamówienie.
    Chociaż nie tutaj powinniście składać zamówienia.

    Lista zamówień:
    skalmar,pan krab i patryk(spongebob )
    napis z imieniem Natalia i Wiktoria
    długopis

    PS.Mackie nie takie proste?:P
    To dziwne że ja na drugi lub trzeci dzień dodałam pierwsze kursory na bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Samanta. - jak to takie proste to napiszesz mi jak?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie to, żebym Ci Mackie nie wierzyła, ale chciałabym się dowiedzieć :P

    Samanta. Napisz mi proszę w komentarzach chyba, że wolisz w pytanku: http://zapytaj.onet.pl/Category/007,022/2,17024403,Mam_zapisany_kursor_w_folderze_Co_zrobic_zeby_uzyskac_do_niego_kod.html
    Z góry dziękuje : )

    OdpowiedzUsuń
  16. тαα נє∂уиα.. ♥
    Ja nie umiem tego wytłumaczyć krok po kroku.
    Mnie nauczył Mackie przez gg.

    OdpowiedzUsuń
  17. ej kursory mi nie działają
    ps. dzięki za Agę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey... Mi kursory też nie działają :(

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne! a moglibyście zrobić taki kursorek że każdy by mógł swoje imię dać chyba wiesz o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  20. moglibyście dać kursor z Johnem Ceną plis błagam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam prośbę czy moglibyście nauczyć mnie robienia tych kursorów. Od dawna śledzę was blog (od tych tekstów tęczowych ).

    OdpowiedzUsuń
  22. w końcu mam kursor z Christina Aguilera;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Możesz zrobić kursor z napisem "Mikołaj"? Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy-nie wiem czy takie coś istnieje ale Mackie umie zrobić prawie wszystko.
    Więc musisz się go zapytać.

    Młoda♥inna musisz napisać na gg do Mackiego on mnie tam nauczył.

    OdpowiedzUsuń
  25. Możesz dać kursor z napisem Dominika ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Mackie pomóż lustrzanka mi się zdupczyła :(
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1459852.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Już działa c(-:

    OdpowiedzUsuń
  28. a możesz jakieś spróbować z napisem : juliett ♥
    trochę mi na ♥ zależy ale jak nie możesz to ok . nic się nie stanie : >
    zapraszam na mojego bloga z site models .

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy - lustrzanka Ci działa, sprawdzałem na wszystkich przeglądarkach :P Jeśli nie wyświetla Ci się avek to wina zapytaja, zaloguj sie i wyloguj:P

    OdpowiedzUsuń
  30. Rihanna taka mała?!

    OdpowiedzUsuń
  31. Do anonimowego (Rihanna taka mała?!)
    - jasne, a co.. chciałeś/aś żeby miał metr?

    OdpowiedzUsuń
  32. kurcze tego GURALA słabo widać ;p

    a dało radę załatwić by:
    Johnny'ego Depp'a, Harry'ego Styles'a, GrubSona i Bas Tajpana?? Prosze ;p

    Tak wgl świetny ten blog ; D

    Guśka ; D

    OdpowiedzUsuń
  33. Guśka wszystkich dodam oprócz grubsona niedawno go dodałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. dzięi za nightwisha <3
    Vilki

    OdpowiedzUsuń
  35. Mackie napisałam wcześniej że już działa c(-:
    Musiałam tylko odświeżyć strone.
    P.S. Ja też prosze o Harry'ego Styles'a albo całe One Direction i My Chemical Romance (najlepiej logo lub napis)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przydałby się kursor z Axlem Rose ; <

    OdpowiedzUsuń
  37. Słuchaj mogłabym prosić o Kursor z Logiem NIRVANY .?
    Eventualnie COMY .?
    Z góry dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ej ale e z nightwish nie działają :(
    vilki

    OdpowiedzUsuń
  39. można zamówić kursor z napisem Natalia?

    OdpowiedzUsuń
  40. Super! :D Do mojego profilku super pasuje guma do żucia ;P

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja chciałabym z logiem ,,Breaking Benjamin,,

    OdpowiedzUsuń
  42. Daj Messiego ,logo FCB albo napis FC Barcelona

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P