piątek, 6 czerwca 2014

Nowy generator, nowa adminka spolecznosciowa :D

Hej, na początek małe info - nadal nie ma redaktorek ani adminki bloga - to strasnzie trudne funkcje (przede wszystkim technicznie), ale za to jest ktoś, kto mi pomoże zaoszczędzić trochę czasu na komunikacji na FB (i może w innych miejscach też) - adminka Cukinia :D Mam nadzieję że dzięki niej dodatki będą powstawać troszkę szybciej :D

A dzisiaj mam dla was.. generator okładek inspirowanych GTA :D Nie jakieś tam podróby imitujące cały układ, ale prawdziwy generator dzięki któemu każda grafika będzie unikalna :D Trochę było przy tym grzebania, prawdopodobnie to ostatni dodatek przed wakacjami, czyli w ciągu 3 tygodni... ale po tym czasie - możecie spodziewac sie wysypu nowych rzeczy, lacznie z wiekszymi, bardziej oczekiwanymi sprawami :D No, w każdym razie - zapraszma do zabawy - http://profilki.pl/generatory/okladka-inspirowana-gta

13 komentarzy:

  1. Fajny dodatek. Mackie jak zawsze nie przestajesz zadziwiać ^^ Pozdro i powodzenia dla Cukinii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz, że szukasz adminek :( Zrób jakis konkurs albo coś :( Co do dodatku właśnie obczajam B|

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten dodatek jest po prostu super wiem do czego jej użyję. Mam takie jedno pytanie. Znasz się może na php? Mam problem ze skryptem rejestracji i logowania na stronie. Stronkę robię w notatniku i za bardzo nie wiem jak to mam zrobić a ten skrypt jest mi bardzo potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w miarę się znam, ale takie gotowe, działające skrypty są przecież na necie.. :P

      Usuń
  4. Podałbyś swojego maila? Chciałabym wysłać Ci kilka propozycji ;D

    Cukinii życzę powodzenia oraz radości z wykonywania powierzonego jej zadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz Mackie ja mogę się tym zająć. Napisz co będe miał robić to to zrobię. Mam mnustwo wolnego czau po lekcjach. Jak się zdecydujesz napisz na blogu www.chomiczektosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu stronka ruszy :) Pomogliście nie raz, więc liczę na doładowanie pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mógłbyś dodać coś takiego, że można zmienić avatar anonimów na własny? szukalam wszędzie czegos takiego i nie moge znalezc. :v

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten blog jest po prostu super! zapraszam też do siebie http://gabrysiasemla94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, skąd ty to wszystko wiesz jak zrobić dodatek... Ale powiem ci, że to normalnie boskie! xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, skąd ty to wszystko wiesz jak zrobić dodatek... Ale powiem ci, że to normalnie boskie! xd

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P