wtorek, 14 stycznia 2014

Nowy dodatek - strzałka w górę ! :D

Hej, sesja się zbliża, ale jednak, korzystając z możliwości nowych profilków wykombinowałem coś nowego - boczna strzalke pozwalającą odwiedzającym łatwo wrócić na górę waszych blogów :D Niby takie małe coś, ale bardzo przydatne, a w tym wydaniu - stylowe i umożliwiające wszelką modyfikację :D Macie tam 6 styli, w sumie 5 kształtów, przezroczyste, obrazkowe, nieobrazkowe, dowolna wielkość, pozycja itp.. w dodatku działa na komórkach/tabletach :D Mam nadzieję że się przyda :D AAa, bym zapomiał, wygląda to tak:



Ładnie? Może oczywiście ianczej :P Ale w każdym razie zapraszam do tworzenia :D http://profilki.pl/dodatki/przycisk-w-gore

EDIT: dodałem opcję wyboru szybkości powrotu do góry :D

20 komentarzy:

  1. działa nawet na zapytaj jak profil się nie rozciągnie do maksymalnej długości.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Anonim: ooo dzieki, dobrze wiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie. Jest coś czego ty nie umiesz? Genialny dodatek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ty masz taki fajny awatar?

      Usuń
  4. @Halucynowaa: podejrzewam ze jest jeszcze sporo takich rzeczy. .. i świetnie bo inaczej byłoby nudno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://i41.tinypic.com/mmbw54.jpg TYLE WYGRAĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, a ja dziękuję za świetny pomysł :D

      Usuń
  7. P.S. Jak to wstawić? Bo nie chce nic zepsuć XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyciskiem na bloga najlepiej.

      Usuń
  8. Może dodasz takie coś jak ,, szybkość" bo moim zdaniem jest trochę za wolno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. na razie robię coś nowego ale ok, dodam taki apdejt, szczególnie jeśli pojawią się jeszcze jakieś głosy poparcia :P

      Usuń
  9. Kocham cieee!!!!
    Następny dodatek niech będą super suwaki po prawej!

    OdpowiedzUsuń
  10. @Anonim: yeah :D ale.. z suwakami jest troche problemow, nie wiem na ile bedzie to mozliwe.. no i.. robie juz inny nowy dodatek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mackie chwilowo jest zajęty pinezkowaniem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o czymś nie wiem? XD Chciałbym te pinezki zobaczyć ale nikt mi ich na razie nie pokazał XD

      Usuń
    2. Nie no, już wiem :P Teraz mackie jest zajety mysleniem, jak lepiej zrobic cos takiego :D

      Usuń
    3. XD buuurza mooozgoow Nie no ja tez nie wiem jak xD Ale w grafice jestem lepsza :P

      Usuń
    4. Z piorunami XD lepsza? hmm, jeszcze zobaczymy XD

      Usuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P