sobota, 14 stycznia 2012

Wycouję dodatek z oceną...

Niestety, po kilku udanych próbach ataku na dodatek "ocena profilków" (do których publicznie przyznali się xwinos (twórca bajerów) oraz ppw (jego znajomy)), po wielu godzinach spędzonych na naprawianiu szkód i analizowaniu zabezpieczeń, po wielu bezskutecznych rozmowach z tymi ludźmi, jestem zmuszony wycofać ten dodatek, być może na stałe. Możliwe że zajmę się tym w lutym, po sesji.. Nie jestem, nie byłem i nie chcę być specjalistą w dziedzinie zabezpieczeń czy hakerstwa. Chciałem jedynie dać wam trochę zabawy, licząc że wszyscy będą z tego zadowoleni. Niestety - przeliczyłem się, za co przepraszam. Osoby które są teraz w rankingu na miejscach 1, 2 i 3 mogą się do mnie zgłosić po nagrodę, w ramach rekompensaty.

Tak więc wyżej wymienieni "wygrali" i "zabrali" nam wszystkim ten dodatek. Przepraszam jeszcze raz że nie potrafiłem z tym walczyć ale.. ja walczyć z nikim nigdy nie chciałem:) Trzymajcie się i miłego korzystania z pozostałych dodatków, ja wracam do nauki :)

Jeszcze jedno - to co oni zrobili jest okropne, ale nie przesadzajmy z nienawiścią i nie zniżajmy się do ich poziomu :)

34 komentarze:

  1. A... te bajeru.net są do bani!
    Masz najlpepszy blog na całym internecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie! Mam już dość tych bajerów :<
    -Betti

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się ! Zrobiłeś duzo dla nas ! Zapytajowców i blogerów ... Jesteśmy wdzięczni za wszytski dodatki ... Wracaj do nauki ! II udanych egzaminow !

    OdpowiedzUsuń
  4. ∂ ι α м σ и ∂ . ! «314 stycznia 2012 15:40

    Zgadam się z koleżanką wyżej ^^
    A ja zgłaszam, że chcę TERAZ z powrotem kursor "I HATE BAJERY.NET" !!!!
    ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Damy radę i bez oceny profilków ^^
    Nie warto się nawet przejmować bajerami,
    gorzej, że ty dużo pracy włożyłeś w ten dodatek :C ehh...
    zadowoleni?! teraz możesz wkleić swoje buźki xwinos -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi Mackie, Ty mały idealisto :) W poniedziałek nie wymigasz się od pójścia na najlepsze naleśniki w całym mieście i nie interesują mnie wymówki typu "mam jutro zaliczenie" ^^

    grem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mackie - fundujemy Ci najlepsiejsze i najwięksiejsze naleśniki z prażonymi jabłkami w całym mieście ^^
    -Betti

    OdpowiedzUsuń
  8. Betti - no ba :D proponuje bicie rekordów w smażeniu największego placka ^^

    grem

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja wezmę borówki ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Grem - okej. Gdzie się spotykamy? Ja przyniosę mąkę :3
    -Betti

    OdpowiedzUsuń
  11. Hym w domu Mackiego, taki najazd zrobi się :D
    grem

    OdpowiedzUsuń
  12. Oki :D Daj adres :D
    -Betti

    OdpowiedzUsuń
  13. fioletova♥♥♥14 stycznia 2012 16:28

    Mackie nie przejmuj się! Za to, że jeden dodatek zostanie usunięty nie znawidzimy ciebie tylko te bajery-srupery. To ty dla nas stworzyłeś tyle dodatków i wgl. Kocham cie za dodatki!fioletova♥♥♥

    Prawie cały mój profil jest z dodatków z twojego bloga:

    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1263267.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mackie, chciałbym tylko wiedzieć za co przepraszasz. Przecież nie masz żadnych powodów. Dobrze, że z nikim nie walczyłeś, bo to już byłaby wojna.
    Najbardziej mi szkoda tylko, że tyle czasu włożyłeś w ten dodatek. Dużo godzin straciłeś, chyba nawet kilka dni a oni tak po prostu... Ech, nie wierzyłam, że ktoś może być zdolny do czegoś takiego. Mam nadzieję, że ekipa bajerów jest teraz bardzo zadowolona.
    Nie przejmuj się. Wracaj do nauki i dobrze zdaj egzaminy. Powodzenia :)
    -YellowVampire10

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie się zgłosic ?
    Jestem revou.

    OdpowiedzUsuń
  16. taa... i znowu te 'srajery'. sluchaj Mackie za to ty przepraszasz?? jestes spoko gosc i nie twoja wina, pewnie szkoda, tyle czasu wlozone ii.. na marne, ale chlopie, glowa do gory, nic sie nie stalo i zdaj te egzaminy na 5 a najlepiej na 6 xD, przez ten "krotki" czas poradzimy sobie bez cb,a z reszta redaktorki sa takze niczego sobie :D
    jestesmy ci wdzieczni za wszystko, siadaj do nauki, teraz TO jest wazniejsze, bdz dobrze redaktorki sobie poradza bez problemu. Ja w to nie wierze, ja JESTEM PEWIEN!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie za co przepraszasz? To nie twoja wina że niektórzy nie potrafią sami dobrego dodatku wymyślić i kopiują-_- Poprostu bajery.net to Ż E N A D A!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękujemy Bajerom za zniszczenie dodatku : /

    pogódźcie się z tym że wolimy profilki ! żal mi ich

    OdpowiedzUsuń
  19. To tylko dodatek nie martw się . Wymyśliłeś już tyle takich fajnych rzeczy że to czy to ocenianie profilów będzie czy nie i tak każdy będzie tutaj wchodził . Niedługo o ,,bajerach,, wszyscy zapomną w sumie i tak większość osób wchodzi tutaj

    OdpowiedzUsuń
  20. To tylko jeden dodatek. Na tej stronie jest wiele innych fantastycznych rzeczy : ) Wszyscy "wpijają" tylko tutaj. Każdy wie, że to Ty jesteś orginalny i niepowtarzalny. Wszyscy już dawno powinni zapomnieć o "bajerach"- to ty jesteś mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieje że pochwalisz nam się wynikami po sesji :D
    A jak nam powiesz że nie ma się czym chwalić to i tak nie uwierzymy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zadzwoń, potrzebuje korkow z filozofii :D
    grem

    OdpowiedzUsuń
  23. przykro mi i to bardzo : (

    ale powodzenia w sesji : *

    OdpowiedzUsuń
  24. Przykro mi, że istnieją takie osoby i że nie ma już tego dodatku ;(
    I nie masz za co przepraszać, to nie twoja wina ;)

    Powodzenia w sesji ^^
    Pzdr. dla wszystkich ;**

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej . Poszukuję czegoś takiego http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_839649.html . Chodzi mi o to zdjęcie site Models z aparatem, też chciałabym mieć coś takiego na proff. Nie wiem jak to zrobić więc proszę o krótką instrukcję . http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1497781.html mój profil . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobacz http://profilki.blogspot.com/2011/11/lustrzanki-z-twoim-odbiciemd.html lub http://profilki.blogspot.com/2011/11/nowe-powitania-graficzne-efekt.html a jak chcesz sama zrobić to http://profilki.blogspot.com/2011/12/generator-powitan-graficznych-d.html

      Usuń
  26. Przykro mi Macie, że zniszczyli całą Twoją robotę. Wstydzili by się za takie zachowanie, ale wydaje mi się, że ich to bawi. Nie ogarniam takich ludzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, sorry za błąd ale miałam 10 sekund na napisanie, bo mama mnie zrzucała z komputera XD

      Usuń
  27. To nie Twoja wina Mackie, więc nie masz za co przepraszać.
    Niech bajery.net przepraszają a nie ty.

    OdpowiedzUsuń
  28. http://szpileczkii.blogspot.com/2012/01/zestawy-czesc-1.html Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej ;)
    mam takie może troszkę glupie pytanie...Ile ten nasz Geniusz ma lat? Hehe.. Oczywiście chodzi mi o tego "starszego" na bloogu :P
    pzdr<3

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P