czwartek, 13 lutego 2014

Nareszcie nowy dodatek - GENERATOR ETNOWZORKÓW! :D

Hej, wiem że długo mnie nie było, sesja i te sprawy, ale gdy tylko się nie uczyłem - ciężko dłubałem w kodach, żeby stworzyć coś, co nie pozwalało mi spać - pierwszy na świecie generator wzorów etnicznych / azteckich online! :D Pewnie widujecie takie wzorki codziennie na ulicach (i czasem na stronkach / profilach), ale żeby była jasność - efekt pracy generatora wygląda tak: :D



Fajnie? a to tylko jedna z nieskończonej wręcz ilości kombinacji - kilkadziesiąt wzorów układanych na każdy możliwy sposób, w każdych możliwych kolorach. No i - jeśli by wam czegoś brakowało - mogę dorobić jeszcze więcej wzorów :D No to co, miłego tworzenia? :D

KLIKNIJ żeby tworzyć własne etnowzorki! ( http://profilki.pl/generatory/etnowzorki )

AA, i jeszcze coś - ten dodatek pasuje w sumie na każdą okazję, także na.. WALENTYNKI :D A więc mam dla was taka "laurkę" z tych wzorków :D nie jest idealnie złożona, bo robiłem to ręcznie, jeszcze przed uruchomieniem generatora :D WESOŁYCH WALENTYNEK XD

7 komentarzy:

  1. Świetne ! podoba mi się :) + 1 !! :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! :D Ide kombinować wzorki xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mackie! Patrz co mi się zrobiło! http://blogspot-super-dodatki.blogspot.com/ Ja nie chcę tego tła! Co mam zrobić żeby go nie było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co sie zrobilo? Nie tak miało być? :P ale jeśli chcesz usunąć tło to usuń najnowszy gadżet boczny w którym jest kod tła :)

      Usuń
    2. Ale nie ma go w gadżecie, on jest w HTML'u mojego bloga.

      Usuń
    3. Aaa no fakt, nie jest w gadżecie, ale jest w HTMLu POSTA, dokładniej ostatniego posta :) edytuj go, usuń "< style>blebleble< /style>" i tło zniknie :D

      Usuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P